Blog studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Opolskim o reklamie we współczesnym świecie informacyjnym
poniedziałek, 19 maja 2014
Pierwsza interaktywna gablota przystankowa w Polsce
To pierwszy taki przystanek w Polsce! Czego to reklamodawcy nie zrobią by zachęcić ludzi do swojego produktu. Taki sposób wykorzystał bank Getin Bank wraz z agencją 180heartbeats + JUNG v. MATT, która przygotowała kreację. Za oprogramowanie nośnika odpowiada firma Aduma. Projekt skoordynował AMS. W wiacie przystanku znajdował się ekran dotykowy, który wyświetlał informacje o produktach bankowych. Dodatkowo, by zachęcić przechodniów, puszczana była muzyka zespołu C2C, do której można było tańczyć. Ba! Nawet można było się nagrać i wysłać swój taniec na konkurs, którego nagrodą było ukazanie się filmu w teledysku reklamowym, co dodatkowo przyciągało uwagę i zachęcało do wzięcia udziału. To pierwsza tego typu akcja w Polsce. Zobaczcie jak to wyglądało:
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz