środa, 21 maja 2014

Kreatywność. Część I: smakowita reklama


Najczęściej wykorzystywany trik w reklamach restauracji i jedzenia ogólnie to pokazanie świeżo ugotowanego, atrakcyjnego dania pod różnymi kątami tak, aby pobudzić wyobraźnię widza. A główną zasadą kreatywnej reklamy jest zaskoczenie, przyciąganie uwagi, używanie zwykłych rzeczy w niezwykły sposób. Niżej ja przedstawię, jak te rzeczy mogą być między sobą połączone.


Pierwszy przykład to reklama czekolady Nestle. Przyjemny obraz, duży rozmiar, oraz uczucie, że ptaki zaraz ukradną tę czekoladę tylko dodają reklamie atrakcyjności :)


A z kolei zrobić z ławki czekoladę to naprawdę świetny sposób na przyciąganie uwagi.



Niestandardowa reklama restauracji wegetariańskiej. Zwróćcie uwagę, że formalnie obiektem reklamowym jest tylko widelec, ale dzięki drzewu, obraz postrzega się całkiem inaczej.

  
Gorąca para z kawy pośrodku chodnika w zimny dzień natychmiast powoduje chęć zwrócić do najbliższej kawiarni.

Bardziej solidna opcja


I na koniec, niestandardowa reklama piwa Heineken

  

Brak komentarzy: