niedziela, 25 maja 2014

Co kwili lepiej, aniżeli twitter? Reklama juz w twitter

Ta będzie wam wiadomo, że nazwa microblogu twitter pochodzi od angielskiego słowa "twitter", co oznacza "kwilić".Dlaczego taka nazwa? Ta wszystko bardzo prosto, możeciedo twitteru opublikować zawiadomienie długością nie więcej140 symboli. Tak, wszystkiego, dwa-trzy propozycje, czym izajmuje się duża część internet-ludność, ponieważ Twiteer bardzo popularny serw nie tylko w anglojęzycznym Internecie,ale i w Runecie. 

Wiele osób z nas prowadzą swoje mikroblogy i już zauważyły,że obrazki w taśmie twi teraz są otwarte od razu i nie makonieczności klikać na powoływanie, żeby ich zobaczyć.Odpowiednio, nie zauważyć taką reklamę w interneciepraktycznie niemożliwie. Twitter stale doskonali się i nieodstaje od swojego głównego konkurenta - Instagram.Zwróćcie uwagę, że w profile pojawił się przycisk"Reklama", co czyni twitter jeszcze wygodniejszym ipożytecznym zasobem.


 Teraz reklama w internecie proponuje szeroki wybór wariantów: banner, tyzier, kontekst, - można wybraćkogokolwiek. Lecz na mój pogląd bardzo efektywna metoda -to reklama przez socjalne siecie. Lecz przedtem reklama ograniczała się, w istocie, przesuwaniem profilu brendu.

Np.
"Przewodniczący po cyfrowym marketingu kompanii Coca - Cola pozostał bardzo zadowolony reklamową kampanią, przeprowadzoną w popularnym serwie Twitter. Według jego słów, jednodniowa kampania przyniosła prawdziwie "fantastyczne wyniki". Przy czym reklama pojawiała się nie we wszystkich blogach, a tylko tych, gdzie omawiały się mecze mistrzostwa świata po piłce nożnej .




Według sprawozdania, w ciągu doby reklamowe ogłoszenia przejrzały 86 milionów razy, a sześć odsetków użytkowników wołały po ich. Podobny reklamowy schemat (rozmieszczenie baneru w jednej ich samych omawianych tematów w Twitter) wykorzystuje się inny raz. Pierwsza była kompania Disney Pixar, co posuwa swój nowy animacyjny film "Historia zabawek 3". Koszt usług jak w pierwszym, tak i drugiemu wypadkowi, nie otwiera się."

Brak komentarzy: