niedziela, 25 maja 2014

Reklama na Facebooku – jak to dział / 1 cz.





Niedawno założyłeś firmę, zdążyłeś już urządzić biuro i zakupić wszystkie niezbędne gadżety. Jedyne na czym chcesz się teraz skoncentrować, to reklama i wypromowanie marki. Niestety konto bankowe świeci pustkami, a fundusz nie jest tak wysoki, żebyś mógł pozwolić sobie na kampanię reklamową w wielkim stylu. Co robić?


Z pomocną dłonią przychodzi niezastąpiony i zawsze gotowy do usług – Facebook. Ma dla Ciebie propozycję, abyś utworzył swoją stronę i został prywatnym specem od reklamy.
Zastanawiasz się pewnie jak to działa i czy w ogóle jest możliwe? Mam nadzieję, że ten opis trochę przybliży Ci ten mechanizm.


Aby reklama mogła powstać, potrzebna jest swego rodzaju baza - strona, na której zostanie zamieszczona. Jest to całkowicie bezpłatne i nieskomplikowane – jedno kliknięcie wystarczy, żebyś został administratorem.



Krok drugi – czyli przyciągniecie uwagi odbiorców – to właśnie moment, kiedy wcielasz się w rolę reklamodawcy. Aby zrealizować swój cel, musisz najpierw odpowiedzieć na parę pytań, które pomogą określi potrzeby i oczekiwania, jakie masz wobec reklamy.


Na tym etapie kończyć się bezinteresowność Facebooka. Niestety nie ma nic za darmo - aby zwiększyć zasięg publikowanych postów - musisz za to zapłacić. Ale spokojnie inwestować możesz już od 2 złotych.






4 komentarze:

Daniel Pawski pisze...

Ja jestem przekonany, że reklama na Facebooku https://fabrykamarketingu.pl/reklama-na-facebooku jest bardzo dobrym sposobem i alternatywą dla innych form reklamowych. Ja już od dawna korzystam z tego rodzaju reklamowania swoich usług i jestem zdania, że każdy z nas powinien spróbować pozyskać tak klientów.

Tomasz Krawczyk pisze...

Nie wiem jak wy, ale ja jestem dość wielkim zwolennikiem reklamowania się poprzez social media. Te kanały mają bardzo duży potencjał i spore grono odbiorców. Zresztą w moim przypadku budowanie świadomości marki poleciłem http://tearsofjoy.pl/ gdyż chcę, aby reklama była przeprowadzona skutecznie.

Karolina Zarębska pisze...

Dość mocną kwestią jest również pozycjonowanie witryn internetowych gdzie możemy znacząco wyróżnić się w sieci. Ciekawie o tym napisano w https://marketingportal.pl/2020/03/05/dlaczego-warto-pozycjonowac-strone-lokalnie/ i ja również całkowicie się zgadzam z tym stwierdzeniem.

Mateusz Domański pisze...

Jakoś tak się w szczegóły nigdy nie zagłębiałem, ale wiem już, że również ważną rzeczą są hasztagi o których na pewno warto jest co nieco wiedzieć. Myślę, że doskonale o nich napisano na stronie https://www.nslowo.pl/hashtagowe-abc-wszystko-co-musisz-wiedziec/ i jak najbardziej takie sprawy są po prostu bardzo ważne.