sobota, 24 maja 2014

reklamy na portalach społecznościowych

Portale społecznościowe są doskonałym miejscem do zamieszczania reklam, promowania siebie i swoich usług, ponieważ niemalże każdy posiada konto na przeróżnych stronach internetowych tego typu i codziennie ma styczność z takimi ogłoszeniami. Firmy chcąc zapoznać się z klientem stwarzają profile swoich działalności stwarzając sobie tym samym reklamę. Jest to o tyle dogodne od strony marketingowej, ponieważ rozpoczynając jakąś działalność, łatwo jest się wtedy zareklamować. Warto jest otworzyć się na takie możliwości. Wówczas należy często umieszczać notatki odnośnie przedmiotu reklamy aby potencjalny klient mógł poznać dokładną ofertę prowadzonej działalności.
Portale społecznościowe pozwalają na to, by swe usługi promować na bardzo szeroką skalę.
Nie ma tutaj żadnego ograniczenia, reklama może oddziaływać nawet na skalę globalną.



Jak się jednak okazuje, użytkownicy Facebooka, nie interesują się reklamami, ponieważ są skupieni na innych treściach niż reklamy. Innych form reklamy graficznej jest na tyle dużo i spotykamy się z nimi bardzo często, efektem czego zwyczajnie się nie uodparniamy. A my, ludzie zwyczajnie reklam nie lubimy, w szczególności takich, kiedy wyświetlają nam się na pół strony. Wtedy robimy wszystko aby się jej pozbyć. W takim wypadku często akcje marketingowe nie przynoszą pożądanego efektu, a zdarza się i tak, że użytkownicy za pomocą różnych oprogramowań specjalnie wyłączają reklamy. Rozwiązaniem tego problemu może być kierowanie odpowiednich kampanii reklamowych do konkretnych użytkowników, a nie do wszystkich. Takie skonkretyzowanie może wiele zdziałać, ponieważ dana grupa użytkowników, do której skieruję się reklamę uzna ją za interesującą i być może nawet skorzysta z reklamowanej usługi. Poza reklamą, która nie zawsze daje efekty, na plus działają tutaj udostępnienia użytkowników, tzw. ,,share’’, które dają ogromne szanse na zaistnienie produktu i działa na wzrost sprzedaży.
Pliki cookies są m.in. odpowiedzialne za treści reklam jakie pojawiają się w Internecie i na portalach społecznościowych.

,,Ciasteczka” to niewielkie informacje, wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedzamy i zapisywane na urządzeniu końcowym (komputerze, laptopie, smartfonie), z którego korzystamy podczas przeglądania stron internetowych. 
To właśnie w ten sposób reklamy wyświetlane na Facebooku odpowiadają naszym zainteresowaniom, obecnej lokalizacji, czy najczęściej odwiedzanym przez nas stronom internetowym.





Brak komentarzy: