Rihanna podkreśla, że product placement, który pojawia się w jej teledyskach nigdy nie zależał
od jej woli, a ona sama jest mu przeciwna i najchętniej by z niego zrezygnowała.
Bez względu na to, czy Rihanna mówi prawdę, czy nie, w jej teledyskach możemy
podziwiać wiele różnych produktów. W „Rude boy” są to okulary przeciwsłoneczne luksusowej
marki Carrera. Na ręce piosenkarki znajduje się również kreatywna bransoletka
zbudowana z zegarków Cashio G-Shock. W „Russian roulette”, podobnie jak w teledysku
„Bad Romace” Lady Gagi, znajdziemy głośniki hi-fi stereo
Parrot Zikmu by Phillipe Starck. Klip do utworu w klimatach reggae „Man
down”, opowiadającego o zemście zgwałconej dziewczyny, nakręcono na Jamajce.
Kilkukrotnie możemy zobaczyć, jak Rihanna pije przez słomkę kokosowy napój Vita
Coco. W teledysku znajdują się również plakaty promujące ten napój. Gas
Products Ltd - jamajski dystrybutor i
sprzedawca m.in. płynnego gazu również został zareklamowany w tym klipie. W
teledyskach Rihanna promuje również telefony, ot choćby Nokii 3250 w teledysku
do piosenki„SOS”.
Pop lubi product placement
Fergie,
gwiazda zespołu The Black Eyed Peas postanowiła rozwinąćsolową karierę, nagrywają własną płytę. W
teledysku do piosenki „Clumsy” Fergie maluje się kosmetykami MAC. W tle, na
którym tańczy piosenkarka, możemy zauważyć napis Dsquared, czyli marki odzieży
wykreowanej przez braci bliźniaków Deana i Dana Catenów. Kolejny reklamowany produkt
to telefon Motorola.
W
teledysku do utworu „Not myself tonight” Christina Aguilera występuje w
okularach przeciwsłonecznych Carrera, reklamuje perfumy sygnowane jej imieniem i
nazwiskiem oraz telefon Nokia. W klipie „Candyman” reklamuje mediolański
alkohol Campari.
Plenty
of Fish to portal, który często pojawia się w teledyskach. Kesha w klipie do
piosenki „We R Who We R” również chętnie go reklamuje. W jednej ze scen
zauważymy również butelkę alkoholu Tequila Revolucion oraz zegarek Baby G. W „Die
Young” reklamuje telefon Nokia Lumia 920.Ponieważ teledysk spowodował falę
krytyki Nokia postanowiła zrezygnować z możliwości promowania swojego produktu
w ten sposób. Powstała nowa wersja teledysku, w której wyeliminowano scenę,
podczas której przez ok. 10 sekund Kesha zajmowała się telefonem.
W
teledysku „Give Me All Your Luvin’ ”
królowej popu Madonny również mamy do czynienia ze zjawiskiem product
placement. Cheerleaderki mają na sobie ubrania z logiem marki Adidas, natomiast
w scenie kręconej w klubie można zauważyć na barze butelki najsławniejszej
wódki na świecie Smirnoff.
Latynoska
gwiazda Jennifer Lopez oraz Pitbull również nie kryją się z product placement. W
„On the floor” reklamują BMW, biżuterię Svarovskiego oraz kanadyjską whisky
Crown Royal.Para również nagrała utwór „Live
it up”. Niestety teledysk jest tak przesiąknięty reklamą, co na pewno psuje
ogólny obraz klipu. W teledysku do „Live it up” zobaczymy takie produkty jak Nokia
Lumia 920, okulary Svarovskiego, zegarek Ice-Watch oraz rosyjską wódkę Beluga.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz