niedziela, 25 maja 2014

Reklamowe potknięcia

 

 osbornes.pl

W życiu często popełniamy błędy, zaliczamy potknięcia, śmieszne i te mniej zabawne. Podobnie jest w reklamie - reklamodawca też człowiek, który nie jest nieomylny i przy natłoku pracy może przeoczyć pewne, dosyć istotne elementy.

gibo.pl
Niefortunną reklamę, a raczej złe jej umiejscowienie, można było podziwiać w nowojorskim metrze.

 gazeta.pl


Swoje poczucie humoru postanowił przedstawić za pomocą kontrowersyjnego hasła. Jedno jest pewne, udało mu się przyciągnąć uwagę odbiorców i zapaść w pamięć. 




pudelekx.pl 


Mimo, że reklamę tworzy większa grupa osób, która wzajemnie kontrolująca swoją pracę i konsultuje każdą zmianę z klientem. Często jednak z winy złej komunikacji dochodzi do pewnych komplikacji, jakie miały miejsce w obu przedstawionych przypadkach. Dowodzi to temu, iż każda nawet najdrobniejsza pomyłka, może zamiast promować produkt, zwyczajnie go pogrążyć i obdarzyć złą sławą. Chociaż korzystamy z agencji reklamowych, aby zwiększyć zysk z proponowanego przez nas dobra, musimy ściśle kontrolować, aby skutek tego nie był przeciwny.

Brak komentarzy: