Disney Channel po czterech latach zmienia swoje logo. Zmiana dotyczy Stanów Zjednoczonych oraz pozostałych, 42 międzynarodowych sieci. Nowe logo bazuje głównie na kultowym podpisie Walta Disneya. Dotychczasowe logo z 2010 roku eksponowało uszy Myszki Miki, teraz znacznie zmniejszyły one swój rozmiar. Nowy wygląd jest połączeniem najbardziej rozpoznawalnych i klasycznych znaków, związanych z marką. Minimalistyczne, biało-niebieskie, łatwe do zapamiętania, chociaż i tak, każdy je rozpozna bez problemu. Richar Loomis, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu w Disney Channel Worldwide mówi, że nowe logo jest wynikiem współpracy międzynarodowych zespołów.
http://brandingsource.blogspot.com/2013/11/new-logo-disney-channel-germany.html |
http://brandingsource.blogspot.com/2013/11/new-logo-disney-channel-germany.html |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz