źródło: google grafika |
Serwis poszedł o krok dalej i zorganizował konkurs na niebanalną reklamę, bo niepornograficzną. Osoby biorące udział w konkursie musiały wykazać się ogromną inwencją twórczą, bo jak zareklamować serwis pornograficzny, nie mówiąc przy tym o niej? A na przykład tak:
źródło: wykop.pl |
Jestem pełen uznania dla osób, które wymyśliły konkurs. To genialny pomysł. Przy naprawdę niewielkim budżecie reklamowym, osiągnięto tu globalny efekt w bardzo krótkim czasie. Z taką samą pasją mówiły o tym i poważne, opiniotwórcze media i serwisy rozrywkowe. Mistrzostwo marketingu.- Marcin Sikorskiźródło: gazeta.pl
Dlaczego mistrzostwo? To bardzo proste pytanie, konkurs na reklamę to robiona najniższym kosztem reklama właśnie. Dzięki ogłoszeniu konkursu na reklamę robi się o nim rozgłos, a tym samym o danej firmie (w tym przypadku portalu), a potem... zaprezentowane reklamy zaczynają żyć własnym życiem. Szczególnie w tym przypadku, gdzie większość jest załadowana odpowiednią dawką humoru, poza tym... mogą pojawić się wszędzie. Jest to też pewnego rodzaju niebezpieczeństwo, bo skąd wiemy, że 10 letni chłopiec z ciekawości nie wpisze w przeglądarkę adresu strony? Mógłby.
Polacy o swoim pomyśle mówią, jako o przełamaniu tematu tabu, bo seks i rozmowa o nim zawsze taka była. Kiedyś pisałam już o reklamach seksistowskich, które tak uderzają Polaków. Pornografia jest również jednym z nich, a tabu należy przełamywać.
Cała kampania opiera się na słowie "nic". Jest to słowo, które często służy nam do ukrycia prawdziwych potrzeb i pragnień. Chcemy, aby w zabawny sposób i przez Pornhub stało się międzynarodowym hasłem typu "Jeśli wiesz, co mam na myśli"źródło: tvn24bis.pl
A nagroda? W przypadku tego konkursu jest ogromna, bo jest to stanowisko dyrektora kreatywnego serwisu, a nasi rodacy mają dużą szanse na wygraną.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz