Abstrachuje.tv jest jednym z najpopularniejszych polskich kanałów vlogerskich na YouTube. Subskrybuje go obecnie ponad 975 tys. użytkowników, a zamieszczone na nim filmy zanotowały 91 mln obejrzeń. Jego twórcy prowadzą też drugi kanał z nagraniami pokazującymi realizację ich filmików.
https://www.youtube.com/channel/UCTISYi9ABujrrI1Slg3ZDBA
Nie cały rok temu vlogerzy wyśmiali spot Coca-Coli promujący - pod hasłem „Podziel się radością” - etykiety tego napoju z popularnymi imionami, ksywkami i pozytywnymi zwrotami.
W filmiku Abstrachuje.tv zatytułowanym „Podziel się szczerością. Parodia reklamy Coca-Cola” na etykietach znalazły się wulgarne i obraźliwe zwroty, powodujące bójki i kłótnie. Wideo obejrzano do tej pory obejrzało go prawie 2,5 miliona ludzi. Sama firma zapewniła iż nie miała nic wspólnego z filmikiem i nie mają zamiaru wypowiadać się na jego temat.
https://www.youtube.com/watch?v=TGxr6ARpO_I
Męskie "Dove" parodiuje spot reklamowy pt. "Nieśmiała kamera". Prawdziwy spot pokazuje kobiety, które w dorosłym życiu wstydzą się pozować do zdjęć i chowają się przed aparatem, a w dzieciństwie z chęcią pozowały przed obiektywem. Twórcy parodii kpią z z filmiku i tworzą parodię „Dove Camera Shy Parody
(Men Version)” gdzie ukazują mężczyzn którzy w codziennych sytuacjach zachowują się na bakier z dobrymi manierami i higieną.
Panowie z Abstrachuje.TV nigdy nie owijają w bawełnę i walą prosto z mostu. To dla nich idealna reklama.
Natalia Szoltysek
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz