niedziela, 25 maja 2014

Reklama na Facebooku - jak to działa / Część 2

 

Jeśli już podpisałeś pakt z Facebookiem i zdecydowałeś się na reklamę,  zastanawiasz się pewnie ile taka przyjemność może kosztować i czy nie ma ukrytych haczyków. Twoja przezorność jest zrozumiała i zasadna, dlatego poniżej przedstawię krótki opis, który rozwieje wszelkie wątpliwości.

 

 

Dodając posty na stronie możesz zwiększyć ich zasięg, dzięki czemu staną się bardziej popularne i widoczne, a użytkownicy będę mogli je obserwować w reklamie, bądź zdarzeniu sponsorowanym. W tym momencie zapala się też kontrolka - musisz za to zapłacić.  Czy zdecydujesz się na to, zależy od Ciebie. Jednak jest to mniejszy wydatek, niż standardowa reklam, a liczbę osób śledzących Twoją aktywność możesz na bieżąco obserwować. 


W tym momencie zapala się też kontrolka - musisz za to zapłacić.  Czy zdecydujesz się na to, zależy od Ciebie. Jednak jest to mniejszy wydatek, niż standardowa reklam, a liczbę osób śledzących Twoją aktywność możesz na bieżąco obserwować.



1 komentarz:

Martyna Krzeczkowska pisze...

Jakby nie było to reklama na Facebooku jest bardzo skuteczna jeśli chcemy tylko się tym zainteresować. Ja swoją reklamę powierzyłem firmie https://fabrykamarketingu.pl/reklama-na-facebooku i nawet nie sądziłam że reklama na Facebooku jest taka skuteczna. Od tej pory decyduje się tylko i wyłącznie na takie formy reklamy.