niedziela, 25 maja 2014

Reklama na Facebooku - jak to działa / Część 2

 

Jeśli już podpisałeś pakt z Facebookiem i zdecydowałeś się na reklamę,  zastanawiasz się pewnie ile taka przyjemność może kosztować i czy nie ma ukrytych haczyków. Twoja przezorność jest zrozumiała i zasadna, dlatego poniżej przedstawię krótki opis, który rozwieje wszelkie wątpliwości.

 

 

Dodając posty na stronie możesz zwiększyć ich zasięg, dzięki czemu staną się bardziej popularne i widoczne, a użytkownicy będę mogli je obserwować w reklamie, bądź zdarzeniu sponsorowanym. W tym momencie zapala się też kontrolka - musisz za to zapłacić.  Czy zdecydujesz się na to, zależy od Ciebie. Jednak jest to mniejszy wydatek, niż standardowa reklam, a liczbę osób śledzących Twoją aktywność możesz na bieżąco obserwować. 


W tym momencie zapala się też kontrolka - musisz za to zapłacić.  Czy zdecydujesz się na to, zależy od Ciebie. Jednak jest to mniejszy wydatek, niż standardowa reklam, a liczbę osób śledzących Twoją aktywność możesz na bieżąco obserwować.



2 komentarze:

Marta Wiśniewska pisze...

Jakby nie było to reklama na Facebooku jest bardzo skuteczna jeśli chcemy tylko się tym zainteresować. Ja swoją reklamę powierzyłem firmie https://fabrykamarketingu.pl/reklama-na-facebooku i nawet nie sądziłam że reklama na Facebooku jest taka skuteczna. Od tej pory decyduje się tylko i wyłącznie na takie formy reklamy.

Przemysław Tolewski pisze...

Jak dla mnie bardzo ważną sprawą jest nadal to, aby wiedzieć również co nieco na temat social mediów. Tym bardziej, że niedawno czytałem na stronie https://kreatywnastrona.pl/rodzaje-grafik-na-facebooku-krotki-przewodnik/ jakie tak naprawdę rodzaje grafik na Facebooku występują.