czwartek, 22 maja 2014

Samochód jako reklama.

Jest wiele sposobów na umiejscowienie swojej reklamy. Oprócz billboardów, tablic, banerów istnieje także jeszcze jedna metoda. O ruchomej reklamie wspominałem we wcześcniejszym wpisie. Jednak teraz chciałbym bardziej poruszyć ten temat, skupiając się tylko na jednej rzeczy. Mianowicie chodzi mi o samochód. Doskonały środek transportu, służący do wielu, wielu rzeczy. Umiejscowienie reklamy na samochodzie jest wręcz doskonałym pomysłem. Szczególnie, jeżeli ktoś posiada własną firmę i samochód firmowy. 
Właśnie ten pojazd jest świetnym miejscem na umiejscowienie reklamy. Budzi to zainteresowanie pieszych, kierowców innych pojazdów, także konkurencji. Czym ładniejsza reklama, tym większe zainteresowanie i tym dłużej skupiamy na niej wzrok. Oczywiście łądna reklama, to jedno, ale jeżeli nie dabmy o samochód i na przykład jest brudny, to nie poprawia to na pewno wizerunku naszej firmy. A ludzie mogą zacząć mówić, chociażby to, że nie dbamy o samochód, to może nie dbamy też wystarczająco o klienta.
Reklama na samochodzie może być duża i mała, może byc również umieszczona na samochodach z mniejszych i większych.
Jak już wspomniałem, czym łądniejsza i bardziej przejżysta reklama, tym większe zainteresowanie i większa możliwość pozystakania kolejnego potencjalnego klienta naszej firmy.
Chciałbym przenieść się także na inny "front". Biura podróży, firmy zajmujące się przewozem osób też umieszczają swoją reklamę na autokarach, czy busach.
Nie inaczej jest w sporcie. Drużyna sportowa przecież jakos musi docierać na mecze. Oczywiście, gdy podróż jest dalsza, najczęściej korzystają z samolotu, ale z lotniska też trzeba jakoś dotrzeć do miejsca rozgrywania meczu. Nikt nie będzie jeździł taksówką. Teamy mają swoje autobusy. Na przykład na autobusie FC Barcelony widnieje logo firmy Nike. Jak to, autobus wyprodukowany przez Nike?! Otóż nie. W ten sposób ta firma, zresztą nie tylko ta, bo to samo stosuje Adidas, czy Puma, umieszcza swoje logo w celu zareklamowania się.

Jak więc można dostrzec reklama może znaleźć się dosłownie wszędzie. Tablice, banery, billboardy, ale także samochody. I jest to jeden z lepszych sposobów zareklamowania się, ponieważ samochód, szczególnie firmowy, ciągle jest w ruchu, więc jeżdżąc w trasy docieramy w ten sposób do większej liczby odbiorców. A, gdy nasza reklama jest ładna, przejrzysta i kolorowa, to wzbudza większe zainteresowanie.

Brak komentarzy: