Jest wiele
sposobów na umiejscowienie swojej reklamy. Oprócz billboardów,
tablic, banerów istnieje także jeszcze jedna metoda. O ruchomej
reklamie wspominałem we wcześcniejszym wpisie. Jednak teraz
chciałbym bardziej poruszyć ten temat, skupiając się tylko na
jednej rzeczy. Mianowicie chodzi mi o samochód. Doskonały środek
transportu, służący do wielu, wielu rzeczy. Umiejscowienie reklamy
na samochodzie jest wręcz doskonałym pomysłem. Szczególnie,
jeżeli ktoś posiada własną firmę i samochód firmowy.
Właśnie ten
pojazd jest świetnym miejscem na umiejscowienie reklamy. Budzi to
zainteresowanie pieszych, kierowców innych pojazdów, także
konkurencji. Czym ładniejsza reklama, tym większe zainteresowanie i
tym dłużej skupiamy na niej wzrok. Oczywiście łądna reklama, to
jedno, ale jeżeli nie dabmy o samochód i na przykład jest brudny,
to nie poprawia to na pewno wizerunku naszej firmy. A ludzie mogą
zacząć mówić, chociażby to, że nie dbamy o samochód, to może
nie dbamy też wystarczająco o klienta.
Reklama na
samochodzie może być duża i mała, może byc również umieszczona
na samochodach z mniejszych i większych.
Jak już
wspomniałem, czym łądniejsza i bardziej przejżysta reklama, tym
większe zainteresowanie i większa możliwość pozystakania
kolejnego potencjalnego klienta naszej firmy.
Chciałbym
przenieść się także na inny "front". Biura podróży,
firmy zajmujące się przewozem osób też umieszczają swoją
reklamę na autokarach, czy busach.
Nie inaczej
jest w sporcie. Drużyna sportowa przecież jakos musi docierać na
mecze. Oczywiście, gdy podróż jest dalsza, najczęściej
korzystają z samolotu, ale z lotniska też trzeba jakoś dotrzeć do
miejsca rozgrywania meczu. Nikt nie będzie jeździł taksówką.
Teamy mają swoje autobusy. Na przykład na autobusie FC Barcelony
widnieje logo firmy Nike. Jak to, autobus wyprodukowany przez Nike?!
Otóż nie. W ten sposób ta firma, zresztą nie tylko ta, bo to samo
stosuje Adidas, czy Puma, umieszcza swoje logo w celu zareklamowania
się.
Jak więc
można dostrzec reklama może znaleźć się dosłownie wszędzie.
Tablice, banery, billboardy, ale także samochody. I jest to jeden z
lepszych sposobów zareklamowania się, ponieważ samochód,
szczególnie firmowy, ciągle jest w ruchu, więc jeżdżąc w trasy
docieramy w ten sposób do większej liczby odbiorców. A, gdy nasza
reklama jest ładna, przejrzysta i kolorowa, to wzbudza większe
zainteresowanie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz