piątek, 23 maja 2014

Kreatywność. Część II


Dobrze zrobiona kreatywna reklama może być bardzo skuteczna. Teraz postaramy się popatrzyć, na jaki pomysły wpadali marketingowcy z różnych krajów światu.

1. Ole Sport News

Ole jest najbardziej wpływową gazetą sportową Argentyny. I reklamę oni mają na odpowiednim poziomie.


2. Hygienex Disposable Paper Toilet Seat Cover

Dość aktualny towar dla podróżujących. Jednorazowe higieniczne nakładki na sedes. Slogan mówi sam za siebie: Safe yourself from bad ass. Twórcą tej reklamy jest indonezyjska firma Grey.


3. Unicef

„Polub naszą stronę na Facebooku i my nie zaszczepimy żadnego dziecka” - tak zaczyna się przekaz Unicefu. Na pewno, to powoduje szok u człowieka i następna część reklamy odbiera się o wiele lepiej.


4. Berlitz

Specjaliści z firmy Hakuhudo łatwo potrafią przekształcić mieszkańca centralnej Afryki w Chińczyka. W taki sposób oni promują firmę lingwistyczną, sloganem której jest „Mów, jak miejscowy”


5. Mylanta Antacid

Moim zdaniem, to jest po prostu arcydzieło. Tworcy z agencji JWT wskazują, że zgaga ma swoje ciekawe zalety, ale lepiej gdyby jej nie było :)


6. Vista

Rosyjskie firmy też mają czym się pochwalić. Na swoim billboardzie biuro podróży zaoferowali coś ciekawego dla każdego żonatego mężczyzny: „Zakop teściowa w piasek tylko za 399$. Turcja, Egipt, Emiraty.”


12. Purina Dog Chow

"Przestań karmić swojego psa, jak kosza do śmieci." Firma produkująca zdrowe jedzenie dla psów propaguje miłość do swoich zwierząt. 




Brak komentarzy: