Jakiś czas temu do Play'a przeszedł Marcin Prokop, a razem z nim Czesław Mozil. Wystąpili w reklamie promującej nowe abonamenty.
http://youtu.be/kfP6K6qj45w
http://youtu.be/5g2S40uMg2E
Teraz obaj wystąpili w reklamie T-mobile.
http://youtu.be/Kiixs3DdEE4
Ile zapłaciła druga sieć a ile pierwsza, że mężczyźni zrezygnowali z niej? A może po prostu mają po dwa telefony?
By wzbudzić zaufanie widza, jedną z możliwości jest wystąpienie w reklamie aktora/gwiazdy, którą darzymy sympatią. Tych dwóch ludzie bardzo lubią, ale czy po tej reklamie, tym bardziej, gdy też ktoś przeszedł do Play, ich podejście się troszeczkę nie zmieni? To niby nic takiego, lecz konsumenci przykuwają uwagę to rzeczy, których w życiu byśmy się nie spodziewali.
Ja osobiście się zniesmaczyłam oglądając tę reklamę. Sama przeszłam do Play'a, nie po tym jak zrobił to Prokop czy Mozil, ale przeszłam. Teraz nie podoba mi się, że ''zdradzili moją sieć''.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz