niedziela, 25 maja 2014

Do kogo kierowane są reklamy ?


Jakie kryteria muszę spełnić, aby reklama trafiła właśnie do mnie? Czy wygląd, charakter oraz stan konta mają znaczenie? Oczywiście! Być może o tym nie wiesz, ale reklamodawca szuka właśnie osoby takiej jak Ty.


 politykier.pl

Reklamy różnią się od siebie nie tylko treścią, miejscem i czasem publikacji. Posiadają zupełnie inne natężenie kolorów, które ma przyciągnąć uwagę odbiorcy. Inne treści prezentowane będą przez barwy bardziej wyraziste, a inne przez stonowane i delikatne. Wszystko zależy od grupy docelowej, do jakiej dany produkt jest skierowany.



codziennoscobserwacje.blox.pl


Nie zarabiam milionów, a do pracy jeżdżę rowerem. Czy to świadczy o tym, że nigdy w życiu nie skuszę się na żaden samochód prezentowany w reklamach ? Reklamodawca nie kieruje swojej reklamy do mnie, nie zwraca uwagę na moje potrzeby. Zatem powinnam czuć się dyskryminowana i wykluczona? Niekoniecznie!



regiomoto.pl


Wystarczy, że włączę telewizor ponownie, a tam ukażę się kolejna partia reklam. A wśród nich propozycja w sam raz dla mnie - nowy, niezawodny płyn do usuwania plam. Muszę go mieć! Jak dobrze, że reklamodawca wziął pod uwagę również moje potrzeby.



https://www.youtube.com/watch?v=3rTDx4bpTec

Jednak zanim zdecyduję się na zakup właśnie tego odplamiacza, muszę rozpatrzeć inne oraz ich ceny. Reklamodawcy zależy na czasie i na tym, żebym długo nie rozprawiała się nad zakupem, bo mogę z niego całkowicie zrezygnować, a wtedy cały niecny plan i mechanizm docierania do potrzeb odbiorcy trzeba powtórzyć





5 komentarzy:

Anna Barańska pisze...

Reklamy kierowane są po naszych preferencjach, danych demograficznych i jeszcze kilku innych rzeczy. Dlatego w moim przypadku nie prowadzę tego sama, tylko zleciłam kreowanie marki dla http://tearsofjoy.pl/ gdyż wolę aby zrobili to specjaliści z tej branży. Myślę, że całkiem fajnie to robią bo już widzę pierwsze efekty.

fabrykamarkeringuu pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Marek.Karas pisze...

ja właśnie zastanawiam się nad jakaś reklamą internetową dla swojej firmy. nie wiem jednak czy zdecydować się na SEO czy opisane tutaj http://www.business-media.pl/kiedy-warto-zainwestowac-w-sem/ SEM. Co waszym zdaniem będzie lepsze i przyniesie lepsze rezultaty?

Joanna Zadrożna pisze...

W momencie kiedy o tym powiemy, to ogólnie reklama naszej strony www jest dość istotna. Na przestrzeni ostatnich dni ciekawie to ostało zaprezentowane na http://www.poradniki24h.pl/4263/co-to-jest-seo-pozycjonowanie-i-dlaczego-jest-to-wazne-dla-twojej-firmy/ i taka jest prawda w momencie optymalizacji stron. Na początku należy wiedzieć czym tak naprawdę jest to SEO.

Anna Barańska pisze...

Pozycjonowanie stron internetowych działa, jeżeli zamierza się zwiększyć widoczność strony w internecie. Dzięki dobrym działaniom, witryna daje się jako jedna z podstawowych efektów wyszukiwania Google. Fajnie to przedstawili w https://www.finanseosobiste.pl/artykuly/pozycjonowanie-stron-www-4-korzysci-ktore-powinienes-znac.html gdzie wysoka lokata w skutkach wyszukiwania przekłada się bezpośrednio na częstsze wizyty na stronie www i wzmożenie ruchu na stronie www bez względu na to, jakie treści się na niej znajdują.