niedziela, 25 maja 2014

Do kogo kierowane są reklamy ?


Jakie kryteria muszę spełnić, aby reklama trafiła właśnie do mnie? Czy wygląd, charakter oraz stan konta mają znaczenie? Oczywiście! Być może o tym nie wiesz, ale reklamodawca szuka właśnie osoby takiej jak Ty.


 politykier.pl

Reklamy różnią się od siebie nie tylko treścią, miejscem i czasem publikacji. Posiadają zupełnie inne natężenie kolorów, które ma przyciągnąć uwagę odbiorcy. Inne treści prezentowane będą przez barwy bardziej wyraziste, a inne przez stonowane i delikatne. Wszystko zależy od grupy docelowej, do jakiej dany produkt jest skierowany.



codziennoscobserwacje.blox.pl


Nie zarabiam milionów, a do pracy jeżdżę rowerem. Czy to świadczy o tym, że nigdy w życiu nie skuszę się na żaden samochód prezentowany w reklamach ? Reklamodawca nie kieruje swojej reklamy do mnie, nie zwraca uwagę na moje potrzeby. Zatem powinnam czuć się dyskryminowana i wykluczona? Niekoniecznie!



regiomoto.pl


Wystarczy, że włączę telewizor ponownie, a tam ukażę się kolejna partia reklam. A wśród nich propozycja w sam raz dla mnie - nowy, niezawodny płyn do usuwania plam. Muszę go mieć! Jak dobrze, że reklamodawca wziął pod uwagę również moje potrzeby.



https://www.youtube.com/watch?v=3rTDx4bpTec

Jednak zanim zdecyduję się na zakup właśnie tego odplamiacza, muszę rozpatrzeć inne oraz ich ceny. Reklamodawcy zależy na czasie i na tym, żebym długo nie rozprawiała się nad zakupem, bo mogę z niego całkowicie zrezygnować, a wtedy cały niecny plan i mechanizm docierania do potrzeb odbiorcy trzeba powtórzyć





1 komentarz:

Anna Barańska pisze...

Reklamy kierowane są po naszych preferencjach, danych demograficznych i jeszcze kilku innych rzeczy. Dlatego w moim przypadku nie prowadzę tego sama, tylko zleciłam kreowanie marki dla http://tearsofjoy.pl/ gdyż wolę aby zrobili to specjaliści z tej branży. Myślę, że całkiem fajnie to robią bo już widzę pierwsze efekty.