środa, 29 kwietnia 2015

Ulotka i plakat reklamowy, czy są skuteczne?


Kolportaż ulotek to powszechna forma promocji zarówno dużych jak i małych firm.

Tego typu reklama jest tania i szybko, ale nie zawsze skutecznie dociera do odbiorcy.

Idąc deptakiem w każdym większym mieście można spotkać uczniów i studentów rozdających ulotki reklamowe. Część tego co rozdają nie jest nawet czytana i po otrzymaniu od kolportera trafia prosto do najbliższego śmietnika. Dlaczego tak się dzieje?

Standardowa ulotka nie przykuwa uwagi odbiorcy. Jeśli natomiast będzie rzucała się w oczy, i łatwo da się z niej wyciągnąć korzystne informacje przyniesie oczekiwany skutek i zapadnie w pamięć odbiorcy, a co za tym idzie da firmie "x" potencjalnego klienta.

Innym sposobem na pozyskanie klienta jest rozwieszanie plakatów reklamowych, na słupach ogłoszeniowych, drzewach, nieopodal sklepów czy w pobliżu przystanków autobusowych.

Wiele firm i instytucji korzysta z tego typu reklamy i wbrew pozorom jest ona bardzo skuteczna.

Przykładowym plakatem może być:





Ulotka zaś wygląda następująco:


Moim zdaniem tego typu promocja firmy jeśli zorganizowana jest w dużym nakładzie i na większą skalę przyniesie oczekiwany skutek. Dlaczego?

Jest tania i przede wszystkim szybka. A o to chyba w tym wszystkim chodzi.

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Widziałem na własne oczy jak taka gazetka jest drukowana w ksero wrocław, wbrew pozorom zajmuje to bardzo wiele czasu i pracy.

Andrzej Nowak pisze...

A według mnie warto zaufać www.ccsdruk.pl – oryginalne projekty i kompleksowa realizacja!

Marco515 pisze...

Czy wiecie, jak poprawnie zrobić produkty reklamowe : ulotki, wizytówki, plakaty i inne tego typu produkty? Jeżeli jesteście zainteresowani tematem to polecam Wam przeczytać artykuł na stronie http://abc-zakupy.pl/jak-stworzyc-wizytowke-warta-zapamietania/ .

karol pisze...

Poza działaniami reklamowymi w realnym świecie nie można zapominać o promocji w internecie. Jeżeli ktoś posiada sklep internetowy warto skorzystać z fotografii produktowej tej agencji https://veleo.pl/oferta/fotografia-produktowa/ bo robią naprawdę kawał dobrej roboty.

GameWo pisze...

Reklama na plakatach i billboardach nadal odgrywa ważną rolę w dotarciu do szerokiej publiczności i budowaniu marki. Pomimo rozwoju reklamy online, ta forma reklamy wciąż ma unikalne zalety, takie jak niezawodność, wszechobecność i potencjał artystyczny.
https://interboard.pl/billboardy-krakow/

Janinka Jonik pisze...

Myślę, że dobrym rozwiązaniem jest pozycjonowanie strony internetowej o ile ją posiadamy. Jeżeli nie to warto jak najszybciej ten błąd naprawić. Wszelkie plakaty i ulotki mam wrażenie, że od dawna wychodzą z mody, jest ich w miastach przepych i mało kto zwraca na nie uwagę. Skuteczny marketing w sieci pozwala wyjść z naszą działalnością poza obszar lokalny więc zyskujemy klientów z całej Polski.