Ryan Osborne z Południowej Australii wykorzystał oprogramowanie dla
technologii przestrzennej projekcji i oryginał
ekranu, które holuję się na helikopterze w nocy.
Wideo projektuje się na specjalnie opracowanym pełnowymiarowym ekranie z
drugiego helikoptera, co leci obok. Osborne połączył swoje kompetencje w
opracowaniu audiowizualnego sprzętu i efektów
z jego predylekcją do lotnictwa, wskutek czego pojawiła się ta kreatywna
idea.
Wynikiem jest to, że nazywamy empirycznym marketingiem. Z
wideoreklamą(Branding by Air), co
przelatuje po nocnym niebie, stwarzamy pozytywne asocjacje, których właściwie i
domagają się wszystkie znaki firmowe.
14 lat doświadczenia u przedsiębiorstwa Exiterra Digital Agency, które
gwarantuje jakościowe i fachowe przesuwanie stron internetowych w
wyszukiwarkach - kompleks relewantnych środków dla podwyższenia pozycji strony
internetowej w wynikach wyszukiwaniu Bing i Google.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz