piątek, 10 kwietnia 2015

Dzieci znanych rodziców w reklamie

     Nie od dziś wiadomo, że widok znanej twarzy w reklamie przyciąga potencjalnych klientów. Wiele gwiazd chcąc wykorzystać swoją pozycje w show biznesie stara się zapewnić również medialną przyszłość swoim dzieciom. Oprócz pokazania się z dzieckiem na salonach czy premierze najnowszego filmu, najlepszym sposobem na ich wypromowanie jest udział w reklamie.



 http://m.natemat.pl/f8e1e33ea5828a011933a92dabcce5b8,640,0,0,0.jpg



      Zjawisko to można również dostrzec w polskim show biznesie. Idealny przykład stanowi córka dziennikarzy Kingi Rusin i Tomasza Lisa. Iga Lis ma niespełna 16 lat, a już ma za sobą debiut w pokazie mody Łukasza Jemioła, a także została twarzą biżuterii marki Makobelle.



http://www.gala.pl/upload/galleries/80/iga-lis-reklamuj-bizuterie-dla-80356_l.jpg


   Niektóre gwiazdy biorą również udział w reklamie z całą swoją rodziną. Przykładem tego jest Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, którzy reklamie dla Cyfrowego Polsatu wystąpili wraz ze swoimi synami. Nie wiadomo co tak naprawdę jest główną przyczyną tego, że gwiazdy decydują się na pokazanie światu swoich dzieci. Być może jest to kwestia finansowa, gdyż dzięki udziałowi dzieci w reklamie zarobią więcej, lub może naprawdę myślą już teraz o przyszłości w mediach i chcą im zapewnić jak najlepszy start w medialne życie.


http://i.wp.pl/a/f/jpeg/34307/dzieci630.jpeg


  W reklamie kosmetyków marki Soraya wystąpiła również Krystyna Janda wraz ze swoją córką Marią Seweryn.




   Nie wszyscy jednak w swoim działaniu kierują się jedynie względami finansowymi. Idealnym tego przykładem jest reklama społeczna zachęcająca do segregowania śmieci, w której wziął udział Wojciech Amaro wraz z żoną i 4,5 letnim synem Nicolasem.





  Zjawisko promowania przez gwiazdy swoich dzieci występuje nie tylko w Polsce. Niedawno w kampanii reklamowej promującej najnowszą kolekcję marki Other Stories wystąpiły trzy córki znanej aktorki Meryl Streep. Nic nie dzieje się bez przyczyny; na pewno bez znanego nazwiska siostrom nie udałoby się ot tak zostać twarzą marki. Jest wiele ładnych dziewczyn, modelek, które mogłyby w zdecydowanie lepszy sposób przedstawić kolekcje marki, jednak to dzieciom znanych osobowości jest zdecydowanie łatwiej wybić się i zaistnieć w wielkim świecie.

http://m.ocdn.eu/_m/c02234239ed1519fef84f3ba7c461068,29,1.jpg



  Syn Victorii i Davida Beckham również na poważnie zaczął zajmować się reklamą i choć ma dopiero 13 lat wziął już udział w kampanii reklamowej marki Burberry. Większość osób uważa,że to zdecydowanie zbyt wcześnie na prace dla tak młodego chłopca. Beckhamowie swoje działanie tłumaczą jednak tym, że chcą, aby ich syn już od najmłodszych lat nauczył się szacunku dla pieniędzy i pracy.

http://e5.pudelek.pl/ddca41684e114386d98bcfbd564db1331d8ba228.jpg



   'Łatwego' życia nie ma również Georia May Jagger, córka modelki i znanego z zespołu the rolling stones Micka Jaggera. Georgia pomimo niewielkiego jak na modelkę wzrostu bierze udział w kampaniach reklamowych znanych, luksusowych marek. Za wszelką cenę chce odciąć się od swoich znanych rodziców i sama zapracować na swoje nazwisko. Prawda jest jednak taka, że gdyby nie znani rodzice to nie osiągnęłaby  tak wiele i nie byłaby w tym miejscu , w którym jest teraz.

http://e5.pudelek.pl/08bcaf1b2f25a61310e908f84b8895744e8cd07d.jpg


     Normalną rzeczą jest pomaganie własnym dzieciom. Jednak w przypadku znanych rodziców drażni nas nie tylko fakt, że mają oni większe możliwości w promowania dzieci, ale że robią to nawet jeśli dziecko nie ma talentu. Nepotyzm istnieje wszędzie, jak widać nawet w show biznesie i raczej nie prędko to się zmieni; tak samo jak nie zmieni się to, że światem będzie rządzić reklama, a znane twarze będą przyciągać coraz to większe ilości nowych, potencjalnych klientów. 

Brak komentarzy: