wtorek, 21 kwietnia 2015

Bądź kreatywny! (byle nie za bardzo :) )


Oczywiste jest, że hasło reklamowe odgrywa bardzo istotna rolę w procesie pozyskiwania klientów. Jego zadaniem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnych nabywców i zachęcenie ich do kupna produktu, bądź skorzystania z usługi. Hasło reklamowe jest wyróżnikiem marki. Gdy widzimy jakiś produkt często w głowie pojawia się obraz reklamy, a w myślach powtarzamy hasło  bądź nucimy melodię, którą wykorzystano w reklamie.

Wymyślenie dobrego hasła reklamowego nie jest prostą sprawą. Są pewne wytyczne, które hasło powinno spełniać, żeby przynieść pożądane skutki.

-Hasło reklamowe powinno być chwytliwe i zapadać nam głęboko w pamięć.

- Dobre hasło powinno być spójne z nazwą, kontynuując lub uzupełniając jej komunikat. Jest to forma identyfikacji.

- Powinno się wyróżniać. Oprócz wartych podkreślenia zalet dobrze mieć cechy, które są inne niż u konkurencji.

- Prostota- hasło reklamowe to tylko kilka słów, ale powinno mówić tyle co długa przemowa czy wykład.

Reklama nie powinna powodować negatywnych reakcji i sarkastycznej krytyki. Bywa jednak, że twórcy reklam zapominają o tym, dając się ponieść fantazji i wyobraźni (czasem za bardzo J ) O to kilka przykładów:
                                                  http://www.pozytywniej.pl/demot/100_100_130_1876288289.jpg

                                                   http://www.pozytywniej.pl/demot/100_100_130_1876288289.jpg
 
 
                                                                http://static1.money.pl/i/h/12/123660.jpg

Ja osobiście cenię prostotę i szczerość w reklamach, te dwie ujęły mnie szczególnie :) :

                                             http://img.wiocha.pl/images/5/9/594949d3867d24a2c0797abeb9c5f0b5.jpg

                                 https://ocdn.eu/images/pulscms/MGU7MDMsMmU0LDAsMSwx/ba66b0f9f0ca942c74a8795165fb71d8.jpg

Pamiętajcie, że dobre hasło reklamowe to połowa sukcesu!

Brak komentarzy: