Oczywiste jest, że
hasło reklamowe odgrywa bardzo istotna rolę w procesie pozyskiwania klientów.
Jego zadaniem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnych nabywców i zachęcenie ich
do kupna produktu, bądź skorzystania z usługi. Hasło reklamowe jest wyróżnikiem
marki. Gdy widzimy jakiś produkt często w głowie pojawia się obraz reklamy, a w
myślach powtarzamy hasło bądź nucimy melodię,
którą wykorzystano w reklamie.
Wymyślenie dobrego hasła
reklamowego nie jest prostą sprawą. Są pewne wytyczne, które hasło powinno
spełniać, żeby przynieść pożądane skutki.
-Hasło reklamowe powinno
być chwytliwe i zapadać nam głęboko w pamięć.
- Dobre hasło powinno być
spójne z nazwą, kontynuując lub uzupełniając jej komunikat. Jest to forma
identyfikacji.
- Powinno się wyróżniać.
Oprócz wartych podkreślenia zalet dobrze mieć cechy, które są inne niż u konkurencji.
- Prostota- hasło
reklamowe to tylko kilka słów, ale powinno mówić tyle co długa przemowa czy wykład.
Reklama nie powinna
powodować negatywnych reakcji i sarkastycznej krytyki. Bywa jednak, że twórcy
reklam zapominają o tym, dając się ponieść fantazji i wyobraźni (czasem za
bardzo J
) O to kilka przykładów:
http://www.pozytywniej.pl/demot/100_100_130_1876288289.jpghttp://www.pozytywniej.pl/demot/100_100_130_1876288289.jpg
Ja osobiście cenię prostotę i szczerość w reklamach, te dwie ujęły mnie szczególnie :) :
http://img.wiocha.pl/images/5/9/594949d3867d24a2c0797abeb9c5f0b5.jpg
https://ocdn.eu/images/pulscms/MGU7MDMsMmU0LDAsMSwx/ba66b0f9f0ca942c74a8795165fb71d8.jpg
Pamiętajcie, że dobre hasło reklamowe to połowa sukcesu!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz