środa, 29 kwietnia 2015

Ulotka i plakat reklamowy, czy są skuteczne?


Kolportaż ulotek to powszechna forma promocji zarówno dużych jak i małych firm.

Tego typu reklama jest tania i szybko, ale nie zawsze skutecznie dociera do odbiorcy.

Idąc deptakiem w każdym większym mieście można spotkać uczniów i studentów rozdających ulotki reklamowe. Część tego co rozdają nie jest nawet czytana i po otrzymaniu od kolportera trafia prosto do najbliższego śmietnika. Dlaczego tak się dzieje?

Standardowa ulotka nie przykuwa uwagi odbiorcy. Jeśli natomiast będzie rzucała się w oczy, i łatwo da się z niej wyciągnąć korzystne informacje przyniesie oczekiwany skutek i zapadnie w pamięć odbiorcy, a co za tym idzie da firmie "x" potencjalnego klienta.

Innym sposobem na pozyskanie klienta jest rozwieszanie plakatów reklamowych, na słupach ogłoszeniowych, drzewach, nieopodal sklepów czy w pobliżu przystanków autobusowych.

Wiele firm i instytucji korzysta z tego typu reklamy i wbrew pozorom jest ona bardzo skuteczna.

Przykładowym plakatem może być:





Ulotka zaś wygląda następująco:


Moim zdaniem tego typu promocja firmy jeśli zorganizowana jest w dużym nakładzie i na większą skalę przyniesie oczekiwany skutek. Dlaczego?

Jest tania i przede wszystkim szybka. A o to chyba w tym wszystkim chodzi.

Brak komentarzy: