sobota, 18 kwietnia 2015

Mobilne ulotki zamiast papierowych gazetek

   W dzisiejszych czasach z papierowymi gazetkami jest jak z  papierową prasa. Powoli odchodzi do lamusa. Co raz więcej sklepów decyduje się zrezygnować z drukowania tego typu ulotek na rzecz mobilnym aplikacji na Androida.

 Ja osobiście lubię mieć wszystko w jednym miejscu . Dlatego też,  pobrałem sobie jedną z dostępnych na rynku aplikacji, która większość najważniejszych sklepów z gazetkami promocyjnymi scala. Dlatego kilka słów o tym,  jak kolokwialnie można powiedzieć- Reklamowa aplikacja ułatwia mi życie.

Supermarkety, delikatesy tudzież dyskonty regularnie urządzają różnego rodzaju promocje. Dwa produkty w cenie jednego, duże zniżki na dane produkty czy rzeczy w wersji limitowanej w danym sklepie. Każdy z nas chciałby  wiedzieć o nich wszystkich, ale nie gromadzić zbędnej  makulatury. Dlatego lepiej mieć gazetki promocyjne na swoim smartfonie. Ja osobiście korzystam z Aplikacji BLIX.  
Listy marek które znajdują  się w tej aplikacji  notorycznie się powiększa. Jest ich już tyle , że  długo trwałoby wymienienie ich wszystkich. Nie zabrakło jednak tych popularnych w Polsce sklepów, mianowicie : Lidla, Biedronki, Tesco czy Reala. Oprócz sklepów, w aplikacji dostaniey również także restauracje, Fast Foody a nawet sklepy z ubraniami.


W aplikacji możemy również zaznaczyć marki sklepów, dla których chcemy dostawać powiadomienia na panel swojego teleofnu o tym, że w apce pojawiła się nowa ulotka, której jeszcze nie widzieliśmy. 



Jakie korzyści wynikają z rozwiązań mobilnych ? Po pierwsze( co mówią badania) zwiększa się dostępność sklepu. Po drugie aplikacje dostosowywane są do wymagań klientów, Sklep jest również postrzegany jako innowacyjny. W kolejnej kolejności następuje zwiększenie sprzedaży, zwiększa się popularność sklepów. 
Dany wykres pochodzi ze strony www.android.com.pl


Blix – Promocje w telefonie to aplikacja, która pozwoli zaoszczędzić nam problemów ze zbierane i zaśmiecanie mieszkania zbędną makulaturą. Pozwoli mieć wszystkie promocje w jednej aplikacji, do której  w każdej chwili, gdy tylko będziemy mieli odstęp do internetu zajrzeć. Idealnie spełnia swoją funkcję. 

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Oj nie wiem czy oby na pewno taka forma reklamy będzie dobra i czy się po prostu sprawdzi. Moim zdaniem w takich przypadku warto jest przeczytać https://www.epszczyna.pl/aktualnosci/art-5-typow-materialow-drukowanych-ktore-warto-wykorzystac-w-direct-marketingu,783 i poznać jakie materiały drukowane sprawdzają się w marketingu.