środa, 1 kwietnia 2015

Najlepsi z najgorszych czyli Hamlet po polsku.

Chamlet jest pierwszym w Polsce festiwalem reklamy. Wyróżnienia przyznawane są dla najgorszych z najgorszych polskich reklam przez naszych kolegów z Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Zakład Projektowania Komunikacji Uniwersytetu Wrocławskiego. Nagrodą dla zwycięzców jest zgnieciona kartka.


Nominacje do nagród zgłaszają internauci, zwycięzców typuje jury pod przewodnictwem prof. Michaela Fleischera. Rywalizacja odbywa się w pięciu kategoriach:

  • reklama drukowana
  • reklama telewizyjna
  • reklama internetowa
  • reklama społeczno-polityczna
  • program communication design

Z okazji jubileuszu pięciolecia festiwalu, organizatorzy postanowili przyznać jeszcze jedną, dodatkową nagrodę - SuperChamlet. Została ona wyłoniona spośród wszystkich dotychczasowych zwycięzców.

28 listopada 2014 roku odbyła się ostatnia edycja festiwalu. Organizatorzy pracują nad nową formułą zabawy, lecz żadne szczegóły nie zostały jeszcze podane.

Chamlety za rok 2014 powędrowały do:

Fundacji Vide-Crede za najgorszą reklamę drukowaną:





















Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka za najgorszą reklamę wideo.
Niestety laureat nagrody tuż po zwycięstwie usunął spot z serwisu YouTube, lecz z godnie z zasadą "w internetach nic nie ginie" ostało się zdjęcie:















Firmy Everal, czyli organizatora wszelkiej maści imprez integracyjnych, szkoleń i konferencji za najgorszą reklamę internetową:





















Mariana Kowalskiego za najgorszą reklamę społeczno-polityczną:


























Adwokatury Katowickiej w kategorii communication design:















Z kolei SuperChamleta otrzymał napój energetyzujący o bardzo wymownej nazwie:










Zwycięzcom serdecznie gratulujemy!

Brak komentarzy: