Blog studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Opolskim o reklamie we współczesnym świecie informacyjnym
sobota, 18 kwietnia 2015
Koperta - niedoceniony sposób reklamy
We współczesnym świecie agencje reklamowe prześcigają się w wymyślaniu kolejnych metod umożliwiających zdobycie jak największej ilości klientów. Udoskonalają lokowania produktu, tworzą niepowtarzalne spoty reklamowe, wymyślają kolejne hasła, mające wpłynąć na wybory odbiorców.
W czym tkwi problem? Ciągle zapominamy, że często najlepsze pomysły są najprostsze w wykonaniu.
Większość przedsiębiorstw na firmowych kopertach umieszcza podstawowe dane: adres, logo, ewentualnie hasło: opłata pobrana. Dlaczego w tej kwestii kreatywność marketerów jest tak mało wydajna. Dobrym pomysłem byłoby umieszczenie dodatkowych informacji reklamowych, najlepiej połączonych z dobrze stworzoną grafiką. Sukces gwarantowany. Koperta trafia w ręce dużej liczby potencjalnych odbiorców i stanowi doskonały nośnik sam w sobie.
Chciałbyś aby Twoja firma była postrzegana jako silna i stabilna? ,,Jak cię widzą, tak cię piszą". Warto byłoby umieścić na kopercie grafikę siłacza oraz trafny tekst. Jeżeli jednak pragniesz podkreślić efekty swojej dotychczasowej pracy, możesz np. podać statystyki ukryte w trafnym haśle reklamowym. Pamiętaj, że koperta może być także materiałem przekazującym informację o twoim asortymencie, czy usługach.
Reklama jest dźwignią handlu. Nie musi jednak zawsze oznaczać wysokich kosztów oraz dużych nakładów pracy. Warto szukać inspiracji w prostocie. Zaoszczędzamy czas, pieniądze, a przede wszystkim nic nie tracimy, a zyskać możemy równie wiele.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz