czwartek, 9 kwietnia 2015

Gadżet reklamowy jako klucz do serca konsumenta


Macie na biurku pudełko na długopisy? Jeżeli tak to przeglądnijcie jego zawartość, mamy tutaj całą gamę znanych marek  i w cale nie są to producenci materiałów biurowych. Gadżetem reklamowym może być wszystko, długopis, ołówek czy zwijana metrówka – im większa przydatność a przy tym gabaryt tym większa wygrana producenta, kiedy mamy dany produkt przy sobie a jest on funkcjonalny to podświadomie się do niego przywiązujemy.

źródło http://blackberryrc.com/

Trik gadżetowy to powszechnie znana i praktykowana forma zdobywania klienta, która zazwyczaj nie wymaga wielkich kosztów. Niektóre firmy posiadają już nawet swoje flagowe produkty reklamowe, idealnym przykładem może być Ikea. Kiedy widzimy zwykłe, o połowę mniejsze ołówki od razu mamy przed oczyma skandynawską markę. Rynek gadżetów jest bardzo rozwojowy, kiedyś długopisy, zakładki do książek czy breloki, dziś są to już kubki, koszulki czy pamięć masowa USB o dużej pojemności.Zmieniło się też podejście firm reklamujących się, gadżet jest jednym z podstawowych elementów ich kampanii i nie szczędzą na niego pieniędzy, przede wszystkim nie oszczędzają na jakości ponieważ słaba jakość suweniru może świadczyć o niedbałości firmy oraz jej produktów. Poza standardowymi gadżetami niektóre przedsiębiorstwa produkują także przedmioty dla konkretnej grupy. Mogą być to podkładki pod mysz dla osób pracujących przy komputerze – często stosowane jako reklama przez firmy komputerowe, drobna biżuteria czy małe lusterka dla kobiet są często oferowane przez branżę kosmetyczną do zwabienia płci pięknej do swoich produktów.

Era kiczu minęła już dawno, projektując swoje gadżety musimy pamiętać aby był funkcjonalny, estetyczny a przede wszystkim trwały. Obdarowywanie prezentami powinno powinno dotyczyć nie tylko potencjalnych klientów ale także stałych, pielęgnowanie relacji jest bardzo ważne.



3 komentarze:

Monika Zawadzka pisze...

Nie powiedziałabym że taki gadżet jest kluczem do serca klienta. Po prostu są osoby co bardzo lubią kolekcjonować różnego rodzaju gadżety i zazwyczaj dostają je w prezentach. Mój mąż bardzo ceni sobie gadżety z https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego/prezent-dla-chlopaka których w sumie ma już całą masę. Zazwyczaj gadżety te przeznaczone są bardziej na prezenty, ale jak ktoś lubi kolekcjonować to nie ma w tym przypadku najmniejszych przeciwwskazań.

Przemysław Tolewski pisze...

W sumie jeśli już mowa jest różnych gadżetach to jak najbardziej nadają się one również na prezenty. Ja całkiem niedawno miałem okazję robić prezent dla moich dziadków i bez problemu w sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadkow dostałem to co stwierdziłem za dobry gadżet. Liczę na to, że będą się one podobały.

Dagmara Fafińska pisze...

To prawda takie rzeczy są bardzo ważne i ja również jestem zdania, że jak najbardziej dobrze wiedzieć które to gadżety reklamowe dla nas mogą okazać się tymi najlepszymi. Dla mnie świetną opcją są na pewno notesy reklamowe https://mediadesign.pl/notesy-reklamowe oraz wiem, że klienci bardzo je lubią.