Biel bielsza od śniegu! To możliwe, jeśli tylko... będziesz używać nowych, najnowszych past do zębów! Bo przecież zęby muszą być idealnie białe, a ty, człowieku o kolorze zębów odmiennym niż ten, co mają gwiazdy filmowe – wstydź się!
Reklama otumania!
Dla niektórych to może się wydawać chore, kiedy jakaś osoba włącza telewizor, a tam nas wszyscy atakują stwierdzając ni z tego, ni z owego, że nie wyglądamy tak jak powinniśmy. Media atakują nas sloganami wielkich marek, które zgodnie brzmią: „Jesteś zwykły! Dzięki nam będziesz LEPSZY!”. Co więcej, czasem to można nawet interpretować: „Jesteś brzydki, gruby i masz żółte zęby – weź się za siebie, do cholery!”. Możliwe, że to przesada, ale... czy na pewno?
Biały, bielszy, najbielszy?
Pytanie skąd się wzięła taka nagonka na posiadanie idealnego uzębienia. Zdrowe – jak najbardziej, bo każdy chce mieć swoje zęby jak najdłużej i nie wydawać na proretyka, ale białe? Wiadomo, że nie powinniśmy być zaniedbani – nasz uśmiech też świadczy o tym, jak podchodzimy do higieny. Ale prawie każdy dentysta nam powie, że wybielanie jako takie zbyt zdrowe nie jest. Pod względem estetycznym wyglądamy nienagannie, ale co z tego, skoro idealnie białym uśmiechem nie pocieszymy się zbyt długo, bo nam te perełki lada moment powypadają?
Prześciganie się w idealności
Przyjrzyjmy się reklamom past do zębów – właściwie wszystkie są na jedno kopyto. W każdej super-ekstra-wypasiony ekspert zapewnia nas, że tylko TA pasta TEJ marki jest tą idealną dla naszego uśmiechu i żadna inna nie pomoże nam utrzymać w zdrowiu pasz..jamy ustnej. Co więcej. Już nie wystarcza zwykła pasta do zębów z napisem „White”. Teraz producenci (i reklamopomysłodawcy) prześcigają się w wymyślaniu dodatkowych przyrostków, aby podkreślić, że efekt w
ybielania ich produktu jest nie do podrobienia. I tak mamy do czynienia z Pearl White (Energy), White Lux Glamour, 3D White Delicate White od Blend-A-Med; MaxWhite, Sensitive Wgithening czy Herbal White od Colgate. Przynajmniej połowa tych produktów ma ten sam skład chemiczny co pozostałe, niczym szczególnym się nie wyróżniając. Ale cóż – po to właśnie jest magia reklamy, aby ze zwykłego produktu zrobić WYJĄTKOWY, a tym samym – ze zwykłego człowieka zrobić IDEAŁ.
Źródła:
http://www.youtube.com/watch?v=i3AQXr34PV4
http://www.youtube.com/watch?v=FWoOoJ_JpD0&feature=fvst
http://www.colgate.pl/app/Colgate/PL/OC/Products/Toothpastes/Type.cvsp
https://www.3dwhite.pl/Produkty/Pasty-do-zebow.html
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz