czwartek, 26 maja 2011


Jacek Kall – ceniony specjalista dziedziny reklamy i zarządzania marką. Jest autorem takich książek jak: „Reklama” , „Promocja sprzedaży, czyli jak sprzedawać więcej” , „Silna marka. Istota i kreowanie” oraz kilkudziesięciu artykułów na temat promocji i reklamy.
„Reklama” to popularna książka poświęcona zagadnieniom promocji, reklamy, sprzedaży. Autor w swej książce wyjaśnia podstawowe zagadnienia z tej dziedziny. Opisuje to, czym jest sama reklama, jak działa, do kogo i w jakim celu jest kierowana, jakie przynosi skutki. Opisuje nie tylko reklamę telewizyjną ale i reklamy ukazujące się w prasie, radiu, reklamy zewnętrzne. Liczne przykłady świetnie to obrazują.

Sam twórca owej książki napisał we wstępie, że jej celem jest uświadomienie menadżerom jak i wszystkim innym zainteresowanym ta tematyką, jak sprzedać dobry produkt za rozsądną cenę, oraz nakłonić klienta do robienia zakupów w taki sposób, który będzie sukcesem dla firmy.

Podkreślam fakt, że książka nie jest kierowana do jednego grona ludzi. Nie jest idealną lekturą tylko dla menadżerów i pracowników agencji reklamowych, ale dla każdego który zainteresowany jest ta tematyką. Książka napisana jest prostym i zrozumiałym dla przeciętnego człowieka językiem.
Z tą książką jest jak z reklamą. Autor wiedział co zrobić, żeby zwrócić uwagę, dostatecznie wyjaśnić i sprawić by czytelnik zapamiętał z niej wiele. Liczne przykłady doskonale wyjaśniają cele, znaczenia i działania reklam. Autor nie skupia się na historii reklamy, ani na jej genezie. Co było by nuda częścią bardzo dobrej całości. Wyjaśnia podstawowe zagadnienia z tej dziedziny. Ta książka jest taka, jaka powinna być każda reklama. Jest zrozumiała.

1 komentarz:

I. Kopera pisze...

Historia nie musi być nudna.
Dobrze przedstawiona bywa pasjonująca :-)