czwartek, 26 maja 2011

DESPERADOS

Teraz więcej dzikości! W dużej butelce Desperados.

Teraz więcej dzikości! W dużej butelce Desperados.
W kwietniu Desperados wprowadził na rynek nową, dużą butelkę o pojemności 580 ml. To nietypowa objętość, tak jak nietypowe jest piwo o smaku tequili. Do współpracy przy okazji promocji nowej wersji produktu marka zaprosiła niezwykłego artystę Héola Jeffroya z Francji oraz polskich artystów streetartowych, którzy namalują unikalne wielkoformatowe reklamy outdoorowe Desperadosa. Prace zawisną w przestrzeni miejskiej w największych miastach w Polsce.
Desperados po raz kolejny burzy rutynę i łamie utarte schematy, wprowadzając butelkę o nietypowej pojemności 580 ml, która jest nowością na polskim rynku. Nowa, duża butelka skierowana jest do odważnych, spontanicznych i lubiących cieszyć się życiem młodych ludzi, a w szczególności mężczyzn.

„Do tej pory w Polsce Desperados dostępny był w butelce o objętości 400 ml. W tym sezonie postanowiliśmy zadziwić konsumentów, a jednocześnie usatysfakcjonować ich możliwością zakupienia Desperadosa również w większej objętości – 580 ml. Jest to nietypowa objętość zaprojektowana specjalnie na rynek polski, by podkreślić unikalność marki. Duża butelka przeznaczona jest specjalnie na imprezowe domówki z przyjaciółmi” – powiedziała Anna Wood, Brand Manager marki Desperados.

W związku z wprowadzeniem nowej butelki 580 ml Desperados zaprosił do współpracy  francuskiego artystę Héola Jeffroya, który już 27 i 28 kwietna 2011 roku rozlewając farby w niezwykle spektakularny sposób namaluje obraz Desperadosa. Artysta będzie malował wyjątkowe dzieło pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie tak, aby każdy zainteresowany mógł zobaczyć, jak widowiskowo tworzy swoją pracę. Héol zacznie malować już od godziny 9 rano. Dzieło zawiśnie następnie w Warszawie, jako specjalna reklama outdoorowa marki.

Pozostałe wielkoformatowe reklamy outdoorowe, które pojawią się w Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, Gdańsku, Łodzi, Krakowie i Wrocławiu specjalnie dla Desperadosa przygotowali polscy artyści streetartowi. W każdym projekcie inny artysta zaprezentował swoją wizję dużej butelki Desperadosa.

Desperados zaskoczy też innymi działaniami promocyjnymi. Już wkrótce marka rozpocznie niestandardowe działania ambientowe w przestrzeni miejskiej. Więcej informacji na ten temat niebawem na fan stronie marki Desperados Polska na Facebooku oraz na stronie www.desperadosbeer.pl.

Źródło: www.desperadosbeer.pl
www.facebook.pl

Brak komentarzy: