piątek, 27 maja 2011

Wyróżniaj się lub zgiń!

Chciałabym bardzo Wam polecić książkę Jacka Trouta Wyróżniaj się lub zgiń! Czyli jak przetrwać w erze morderczej konkurencji.”, która podejmuje problematykę jak rozróżniać swoje produkty, usługi i firmy w celu zdominowania konkurencji. 

Polecam ją szczególnie osobom chcącym rozwinąć swoją wiedzę na temat reklamy, marketingu, PR-u. Napisana została językiem popularnonaukowym, nie sprawiającym problemów podczas lektury, pisana jest po prostu lekkim i zrozumiałym językiem. 



Z książki mozemy dowiedzieć się jak wyróżnić się na rynku: 
  • znaleźć pomysł zróżnicowania,

  • być w stanie wspierać i wykazać, że idea rozróżnienia jest dobra,
  • zakomunikować swoją obecność 


W dziele odnaleźć można porady nie tylko dla speców od reklamy, ale także dla zwykłych konsumentów, w jaki sposób wybierać produkty i na co zwracać uwagę, aby nie dać się wprowadzić w błąd.



A sami dobrze wiemy, że człowiek podczas robienia zakupów jest "prostą maszyną, która z lekkością ulega pokusie"









 

Brak komentarzy: