czwartek, 26 maja 2011

Sezon odchudzania czas zacząć

Uwaga, uwaga, otwieramy sezon na nagie i smukłe ciała! Panie, drogie panie, proszę o ustawienie się w kolejce po najnowszej generacji środki na odchudzanie! Gotowi? Do startu....start!


Tłok na rynku

Wydawać by się mogło, że każdy typ produktu ma dość ograniczony rynek zbytu. Kupujący, jeśli zdecyduje się na produkt X, tak prędko nie pójdzie ponownie do sklepu, żeby nabyć coś podobnego (o ile zawiedzie się na swoim zakupie). Szczególnie, jeśli chodzi o produkt typu suplement diety, a zwłaszcza, jeśli jest on dodatkowo w tzw. „dużym opakowaniu”. Siłą rzeczy taka rzecz starcza klientowi na dość długo i nie ma on potrzeby gromadzenia podobnych specyfików na zapas. A jednak to nie zniechęca producentów środków na odchudzanie w tworzeniu nowych marek, które mają jeszcze skuteczniej walczyć z naszymi wałeczkami tłuszczu.

Sezon na odchudzanie rozpoczęty

Fascynujący wydaje się być fakt, że nikt nam o potrzebie zrzucenia zbędnych kilogramów nie mówi jesienią czy zimą, kiedy to właściwie powinno się nas zniechęcać do zaniedbywania swoich ciał. Bum reklam różnego rodzaju superśrodków na odchudzanie przylatuje razem z pierwszą jaskółką. Gdy tylko temperatury ustabilizują się powyżej zera, zaczyna się zmasowany atak na odbiorcę, który musi sobie zakodować podstawową zasadę: NA WIOSNĘ, CZŁOWIEKU, MUSISZ SIĘ ODCHUDZIĆ!


Z nami najszybciej schudniesz!

Reklamy środków bazują na dwóch przesłaniach: niezwykłej skuteczności i szybkości działania. Zadziwiające ile osób rocznie daje się naciąć na tak banalne sformułowania! W okresie wiosenno-letnim praktycznie w każdym bloku reklamowym możemy usłyszeć, jak to SlimCoffe/AquaSlim/Linea wspaniale wspomaga odchudzanie!

Prześciganie się w ofercie

Producenci starają się wymyślić jak najwięcej nowych haczyków, na które złapią tłuste, pragnące się odchudzić rybki. I tak oto, możemy usłyszeć o takich perełkach jak: kawa odchudzająca, woda odchudzająca, czy „innowacyjne” połączenie walki z tłuszczem i toksynami. Są to dodatkowe atuty, których działania określić tak do końca nie sposób, które zwabiają w dość skuteczny sposób klientów.

A Ty, Czytelniku – odchudzisz się tej wiosny?


Źródła:

http://www.youtube.com/watch?v=jb7f3P3K8IU

http://www.youtube.com/watch?v=oXwdu5iFTSY


Brak komentarzy: