środa, 4 maja 2011

Reklama tranzytowa w pigułce :) cz. II

Z środków komunikacji miejskiej korzystają niemalże wszystkie grupy społeczne i zawodowe sprawia, że nośniki wewnątrz autobusów czy tramwajów są efektywne dla reklam.


Jest to doskonały typ reklamy dla różnego rodzaju produktów Począwszy od tych należących do branży spożywczej, poprzez RTV/AGD, branżę odzieżową, kosmetyczną, a na telekomunikacji

czy usługach finansowych kończąc.- Przed wszystkim są to branże nastawione na kontakt z klientem detalicznym

produktów i usług masowych.






Celem takich kampanii jest bycie bliżej ludzi, wśród nich . Mają one wtopić się w codzienność i zabawiać
znudzonych podróżujących.


Dobra kampania tranzytowa powinna zaczynać się od wyboru odpowiedniej trasy po jakiej ma podróżować nasza reklama. Wybiera się najważniejsze i najbardziej uczęszczane linie, jeżeli nie mamy takiej możliwości np. taka reklama jest dla nas za droga powinniśmy wybrać trasy gdzie możliwe są dłuższe postoje.



Obecnie reklama ta rozwija się w stronę niestandardowych realizacji np. dodawanie elementów dźwiękowych,czy umieszczaniu atrap sprzedawanych produktów.


http://www.youtube.com/watch?v=fF_5X4knQc0&feature=related

Reklama tranzytowa mimo przeszkód stwarzanych przez właścicieli środków lokomocji ma się dobrze. Podpowiada współczesnemu marketingowi ciekawe i atrakcyjne scenariusze kampanii reklamowych, a przede wszystkim efektywne ze względu na swój potencjał zasięgowy.



Brak komentarzy: