Jest to doskonały typ reklamy dla różnego rodzaju produktów Począwszy od tych należących do branży spożywczej, poprzez RTV/AGD, branżę odzieżową, kosmetyczną, a na telekomunikacji
czy usługach finansowych kończąc.- Przed wszystkim są to branże nastawione na kontakt z klientem detalicznym
produktów i usług masowych.Celem takich kampanii jest bycie bliżej ludzi, wśród nich . Mają one wtopić się w codzienność i zabawiać
znudzonych podróżujących.
Dobra kampania tranzytowa powinna zaczynać się od wyboru odpowiedniej trasy po jakiej ma podróżować nasza reklama. Wybiera się najważniejsze i najbardziej uczęszczane linie, jeżeli nie mamy takiej możliwości np. taka reklama jest dla nas za droga powinniśmy wybrać trasy gdzie możliwe są dłuższe postoje.
Obecnie reklama ta rozwija się w stronę niestandardowych realizacji np. dodawanie elementów dźwiękowych,czy umieszczaniu atrap sprzedawanych produktów.
Reklama tranzytowa mimo przeszkód stwarzanych przez właścicieli środków lokomocji ma się dobrze. Podpowiada współczesnemu marketingowi ciekawe i atrakcyjne scenariusze kampanii reklamowych, a przede wszystkim efektywne ze względu na swój potencjał zasięgowy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz