poniedziałek, 2 maja 2011

Red Bull Party!


Red Bull doda Ci skrzydeł! - takie jest pierwsze skojarzenie z tą puszką. Srebrno-niebieska krata, na niej czerwony napis, dwa byki: tak prezentuje się jeden z najpopularniejszych energy drinków na rynku.

Marka wywodząca się z Austrii jest znana przed wszystkim z produkcji napoju, ale logiem Red Bulla sygnowane są przeróżne imprezy, głównie związane ze sportami ekstremalnymi. Począwszy od zawodów FMX - Red Bull X Fighters, poprzez Red Bull Cliff Diving, aż prestizowej Formuły 1, gdzie koncern ma własną stajnię i bolid - Red Bull Racing Team. Firma sponsoruje rowniez skoczków narciarskich m.in. Adama Małysza, Thomasa Morgensterna i Gregora Schlierenzauera.



Impreza z energią, czyli Red Bull za darmo

W ostatnich latach w Polsce, koncern postawił na reklamę szeptaną. Organizujesz imprezę? Masz fajne miejsce, interesujących ludzi zaprosiłeś, masz dobry pomysł na zabawę? Red Bull bardzo chętnie zagości w Twoich progach. Pytanie co w zamian - odpowiedź jest prosta. Ekipa, czyli samochód z hostessami (w duzych miastach, gdzie jest pewność, ze impreza będzie prezentować odpowiedni poziom, w mniejszych po prostu kierowca) przyjeżdza na miejsce, zostawia zgrzewki z napojem i robi gościom zdjęcia z puszkami.

Gdzie jest ukryty haczyk? Otóz nie ma. Sprawa jest wyjątkowo nieskomplikowana. Firma Red Bull postawiła na tani środek reklamowy, jakim jest reklama szeptana. Ty i Twoi goście, świetnie bawicie się na imprezie, mówicie znajomym, ze miała miejsce akcja z darmowymi napojami, wymieniacie nazwę. Każdy kolejny organizator będzie chciał mieć, nawet na zwykłej domówce, Red Bulle za darmo. Po jakimś czasie, grono ludzi będzie uważało, że najlepsza zabawa jest dzięki napojowi energetycznemu - pojawi się pragnienie posiadania Red Bulla, jako gwarancji udanej imprezy. Koncern wyda mniejszą kwotę na rozdanie kilkuset tysięcy puszek za darmo, niż na kampanię reklamową za pośrednictwem mediów skierowaną do młodych ludzi. Młodzież znając markę, pójdzie do sklepu i wybierze ich produkt, bo go zna, próbowała i ma pozytywne z nim skojarzenia.

Kończysz 18 lat w tym roku?

Może przydałoby się trochę skrzydeł na Twojej imprezie urodzinowej?
Jesteś w dobrym miejscu! Red Bull 1993 Party wspiera imprezy osiemnastkowe. Wystarczy, że opiszesz jak i gdzie planujesz zorganizować swoja osiemnastkę, a my postaramy się dopasować do Twojego pomysłu i dodać imprezie skrzydeł.
Może zajrzymy do Ciebie z energetycznymi prezentami lub z konkretnym DJem, który rozkręci gości na parkiecie. Mamy też do dyspozycji nasze kultowe muzyczne Volvo, idealne do imprez na świeżym powietrzu. Nie zastanawiaj się i podeślij nam plan imprezy, a my sprawimy, że Twoja osiemnastka zapadnie wszystkim w pamięci na dłuuuugo.
Nie czekaj, zgłoś ją już teraz!

Taką informację znajdujemy na polskiej stronie internetowej marki. Czy licealiści mogą sobie wyobrazić lepszą imprezę? Zwłaszcza, jeśli obejrzą filmik z osiemnatki, która już miała miejsce:

Czego chcieć więcej wchodząc w pełnoletność?


Elżbieta Poznar (st. dzienne)


Przypisy:
www.redbull.pl - wszystkie materiały foto pochodzą z tej strony
http://grono.net/terazwroclaw/topic/1477749/sl/red-bull-za-free-na-domowke/
http://grono.net/uniwersytet-wroclawski/topic/6701452/sl/red-bull-za-free-na-impreze/
http://www.grupa-poludnie.info/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=10320&sid=a2d9caf067556a9897705bc9a6fc7a0c
http://pokazywarka.pl/redbull/

2 komentarze:

Ola Wawrzykiewicz pisze...

hmm szczerze mówiąc cena Red Bulla zdecydowanie zniechęca do kupna tego energydrinka, co więcej ma tyle samo kofeiny co tego samego rodzaju specyfiki po dużo tańszej cenie:)
No ale cóż marka robi swoje:)

Anonimowy pisze...

ciekawa opinia na temat Red Bulla:

http://www.wykop.pl/ramka/718641/ktory-czerwony-byk-podetnie-ci-skrzydla/