wtorek, 24 maja 2011

Kampanie roku


Rok 2010 sypnął garścią ciekawych realizacji pojawiło się kilka spektakularnych kampanii wizerunkowych. Oto kilka przykładów, które skupiły moją uwagę.


Maxwell House - „ z tobą bez przerwy”


15 marca biało – czarne murale pojawiły się na wielkoformatowych ścianach w okolicach najintensywniejszego ruchu ( centra miast, akademiki, uczelnie ) w 11 miastach . Kampania miała na celu zaprezentowanie nowego wizerunku marki kawy Maxwell House. Nowy wizerunek jest efektem prac nad repozycjonowaniem marki i skierowaniem jej do grupy docelowej , którą tworzą głównie studenci. W kampanii wykorzystano niekonwencjonalne nośniki np. Metro Warszawskie, kolejkę SKM w Trójmieście, oraz autobusy i tramwaje. Docierały one wszędzie tam gdzie byli odbiorcy marki. Ikoną tej kampanii był niebieski termo kubek. Jest on odpowiedzią na potrzeby odbiorcy, który cały czas jest ruchu, realizuje on swoje cele i pasuje, a kawa ma za zadanie mu w tym towarzyszyć.



Delfin, Pelikan i Pantera w kampanii Orange

W kwietniu ruszyła kampania reklamowa, która wprowadzała na rynek nowe taryfy Orange dla klientów indywidualnych. Kampania była prezentowana we wszystkich najważniejszych mediach takich jak telewizja, prasa, internet, kino, outdoor, oraz ambienty. Kampania miała ciekawy charakter, obfituje wiele zaskakujących ambientowych akcji . Wykorzystano na szeroką skalę reklamę tranzytową.


Tiry na ścianach :)


Wiodący producent piwa na polskim rynku zaskoczył konsumentów, spektakularną formą reklamy Lecha. Na wielkoformatowych siatkach w największych miastach Polski pojawiła się przestrzenna reklama Lecha Premium. To pierwsza w Polsce taka reklama, mocno „ świeża i niestandardowa” , przeprowadzona na taką skalę realizacja z wykorzystaniem wielkiego formatu połączona z elementem przestrzennym .


Brak komentarzy: