poniedziałek, 16 maja 2011

Headz Marketing Partner wprowadza ofertę na Euro2012

Headz marketing wprowadza do swojej oferty sieć nośników, dedykowaną Mistrzostwom Europy w Piłce Nożnej w 2012 roku. Reklamy rozmieszczone zostaną w 154 selektywnie dobranych lokalizacjach: od granic i lotnisk, przez trasy dojazdowe, aż do stadionów.
Zaprojektowana przez Headz ogólnopolska sieć Euro 2012 obejmuję 154 nośniki typu backlight (8x4) i frontlight (12x3, 12x4) w precyzyjnie dobranych lokalizacjach:

-Przejścia graniczne (Niemcy,Ukraina,Białoruś,Rosja,Czechy,Słowacja);
-Porty lotnicze (Kraków-Balice, Katowice-Pyrzowice, Gdańsk, Wrocław, Poznań, Rzeszów-Jesionka, Łódź, Szczecin, Bydgoszcz);
-Trasy krajowe między miastami partnerskimi Euro 2012 (Warszawa-Poznań-Wrocław-Gdańsk);
-Trasy wjazdowe i wyjazdowe z miast do miast partnerskich;
-Ośrodki sportowe oraz stadiony Euro 2012 (Stadion Narodowy w Warszawie, Stadion Legii Warszawa, Stadiony Miejskie we Wrocławiu, Gdańsku i Poznaniu).




"Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Euro 2012 stwarzają doskonałe możliwości efektywnej promocji wielu produktów i dotarcia do bardzo szerokiego grona odbiocrów. Dokładnie przeanalizowaliśmy możliwości osiągnięcia maksymalnych efektów kampanii, realizowanych przez Headz w czsie trwania Euro 2012. Selektywnie dobraliśmy lokalizację nośników i stworzyliśmy sieć o ogólnopolskim zasięgu, gwarantującą niezakłóconyżony kontakt z reklamą"- mówi Łukasz Wylęgała, dyrektor generalny Headz Marketing Partner.



Kampanie promocyjne realizowane w ramach sieci Euro 2012 będą witać fanów piłki na lotniskach czy przy przejściach granicznych towarzyszyć im będą przez cały czas trwania Mistrzostw na trasach krajowych oraz drogach dojazdowym do Warszawy, Wrocławia, Gdańska i Poznania. Nośniki rozmieszczone przy stadionach oraz w strefie miejskiej zapewnią natomiast doskonałą zauważalność przekazu bezpośrenio w czassie rozgrywek.

Brak komentarzy: