Czy zwykła woda z kranu może stać się, uwielbianym przez miliony, napojem bogów? Owszem. Właśnie to dzieje się w spotach reklamowych najnowszej kampanii UNICEF.
W tych oto spotach, Rihanna, napełniając szklankę „kranówą” uśmiecha się do odbiorcy i zapewnia go: „-To taka sama woda z kranu jak Twoja, ale o wiele bardziej znana”. W drugim spocie gwiazdka Disney’a, Selena Gomez, podaje swoją wodę kreskówkowemu ptaszkowi, i wyjaśnia mu, że: „-To najlepsza woda na świecie i daje możliwość pomocy dzieciom”.
Wielka akcja sprzedaży wody z kranu przez celebrytów nie ma służyć podreperowaniu budżetów, a jedynie zapewnić czystą wodę tym, którzy potrzebują jej, nie patrząc na to, z czyjego wypływa kranu. Do akcji przyłączyły się takie gwiazdy jak wspomniane przeze mnie wyżej Rihanna, Selena Gomez, jak również Tylor Swift, Adrian Grenier, Dwight Howard i Robin Williams. Każdy z celebrytów przekazał na rzecz UNICEF specjalnie zaprojektowaną butelkę z wodą ze swojego kranu. Jednak takiego niezwykłego zestawu nie można tak po prostu kupić. W celu jego nabycia należy przekazać pieniądze na akcję „Tap Project” i wesprzeć w ten sposób dzieci mieszkające na terenach, które borykają się z problemem dostępu do czystej wody. Każde pięć dolarów, które zostały przekazane na rzecz kampanii to los w loterii, w której wygrać można wody gwiazd.
Kampania „Tap Project” jest organizowana co roku. Jej twórcy alarmują, że ponad 900 milionów ludzi na całym świecie nie ma dostępu do czystej wody. Oprócz gwiazd do kampanii włączyli się również właściciele restauracji, media oraz przedstawiciele świata biznesu. Zaangażowanie ich w ten projekt ma na celu podkreślenie wartości czystej, zdatnej do picia wody, której bardzo wielu ludzi używa każdego dnia. Kampania reklamowa od czterech lat przynosi same zyski, gdyż od 2007 roku zebrano już na ten cel 2,5 miliona dolarów.
Karolina Goebel
http://www.unicef.org
1 komentarz:
Ja jestem tylko ciekawa czy Rihana i inne gwiazdy codziennie piją wodę ze swojego kranu;>??
Mam nadzieję, że akcja pomoże potrzebującym:)
Prześlij komentarz