Reklamy atakują nas z każdej strony – bywają męczące, niezauważane w natłoku różnorodnych informacji, często również irytują. Nośnikiem reklamowym, który nie drażni, a przyciąga uwagę i wzbudza pozytywnie emocje jest tunnel advertising.
Jak działa tunnel advertising?
Na ścianach tunelu montuje się zdjęcia (na lightboxach), podczas przejazdu pociągu przez tunel obrazy niczym klatki w taśmie filmowej tworzą animację. Badania przeprowadzone wśród podróżujących wskazują, że tego typu forma reklamy budzi zaciekawienie i zapada w pamięć. Według danych zamieszczonych na stronie internetowej firmy Aap! Global (producent platformy MetroVista) ponad 90% podróżnych zapamiętało reklamę zobaczoną w tunelu metra. Od kilku lat na rynku istnieją firmy specjalizujące się w „tunelowej reklamie” – jest ona coraz bardziej doceniania i chętniej stosowana. Metoda została wykorzystana po raz pierwszy już ponad 40 lat temu w Montrealu.Tunnel advertising to jedna z najmniej inwazyjnych form reklamy. Co ważne komunikat przekazywany za pomocą tego nośnika zaciekawia… i umila podróż. W Polsce niestety nie zobaczymy tego typu reklamy, a szkoda, bo na żywo zapewne ogląda się ją lepiej niż w Internecie:
1 komentarz:
Źródło : Branding Street Weronika Boruń
Prześlij komentarz