sobota, 2 maja 2015

Puszczajcie do nieba balony!

www.zastavki.com








Balony przyjęto uważać jako element "mobilnego" decoru. Ich łatwo ustawić, oni przyciągają uwagę, to znaczy na dowolnym reklamowym czy  świątecznym przedsięwzięciu oni tylko na korzyść.











Jednak, nie patrząc na popularność, możliwości balonów w zakresie PR- technologii szybciej bagatelizują się. W praktyce zwyczajny balonik ma ogromne psychologiczne działanie, jak na dziecko таk i na dorosłego człowieka. Balonik asocjuje się jednocześnie z dzieciństwem i odczuciem wolności. Uświadomiono czy nie, powstają te asocjacje, lecz oni nieprawdopodobnie fest związują konsumentów z reklamowanym produktem.
www.modnystyl.com.pl

Współczesny rynek proponuje nieograniczone możliwości dla użycia tego narzędzia. Trwałe materiały pozwalają wyrabiać balony o średnicy do dwuch i więcej metrów. Czyli, jak element zewnętrznej reklamy oni mogą wykorzystywać się wszędzie.
Kule mogą ozdabiać front biura czy sklepu, czy jak latarnia morska wznosi się nad budowlą. Oni biorą udział w BTL(below-the-line) i ambient projektach, i zawsze zmuszają przyciągnąć do siebie uwagę. Chcecie zwiększyć potok zwiedzających. Dodajcie do nudnego szyldu duży jaskrawy balon, na którym będzie wskazany, na przykład, rozmiar rabatu. I sukces, na pewno, zaskoczy wasze oczekiwania.

Malutkie baloniki mają nie mniejsze znaczenie, lecz więcej wykorzystują się BTL-przedsiębiorstwach. Balonik to jednocześnie reklama, prezent i ozdoba. Nie ma człowieka, który by nie uśmiechnął się zobaczywszy dużo balonów. A jeśli pod koniec przedsięwzięcia wypuścicie do nieba kilka setek kul, wasz projekt zerwie burzliwe owacje. Klienci zawsze dziękują za dobry humor, i o tym nigdy nie warto zapominać.

I na koniec balony specjalne dla modelarstwa - doskonały temat dla dziecięcego konkursu, który doskonale przyciąga dorosłych. Nie ma nic pewniejszego i nie przegranego czym dziecięcy śmiech, gdzie sukces jest zauważony przez dorosłych, szczęśliwe dzieci tak samo duże sprzedaży.



Lecz nawet jeśli odrzucić komercyjną składową, nie wolno przyznać, że reklama, która daruje radość, nigdy nie bywa nadaremną.

Brak komentarzy: