sobota, 16 maja 2015

Konkurencja vs. Apple czyli jak doskonale stłamsić przychody konkurencji?

Reklama dobrze wypromowanej marki nie musi być tak skuteczna jak przy produkcie dopiero wchodzącym na rynek.
Kiedyś firma Apple kładła nacisk na bycie najlepszym, a dzisiaj?
Dziś produkty z popularnym logo nadgryzionego jabłka są mocno zaniżane technologicznie w porównaniu np. do produktów firm takich jak Samsung czy Sony.
Konkurencja stara się dogonić firmę i produkty, których ojcem był Steave Jobs.


Dlaczego Apple kładzie nacisk tylko i wyłącznie na wykonanie i wygląd produktu, a nie na to by był zaawansowany technologicznie?




Jobs nie chciał by to pytanie zostało kiedykolwiek zadane. Naciskał swoich inżynierów by wyprzedzali o kilka kroków pozostałe marki na rynku.

Steave Jobs niestety już nie sprawi by Apple był pierwszy pod względem technologicznym, a cena Iphona czy Ipada jest dużo, dużo wyższa niż produktów konkurencji.
To zaś jest zasługą dobrze rozreklamowanej marki.


Brak komentarzy: