poniedziałek, 25 maja 2015

Masz firmę? Zajmij się pozycjonowaniem!

Marketing internetowy to jedna z czołowych rzeczy jakim należy się zająć po otwarciu firmy. W dzisiejszych czasach to właśnie w sieci ludzie szukają informacji co, gdzie, kiedy. Korzystają z wyszukiwarek, stron gdzie można polecić różnego rodzaju usługi itp. Wizerunek internetowy zaczyna mieć coraz to większe znaczenie na rynku. Skoro  ludzie bardziej skupiają się na wizerunku w internecie powinni zadbać o pozycjonowanie swojej firmy. Na czym ono polega? Już tłumaczę:

Masz stronę internetową, która prosperuje w 100% jest łatwa w "obsłudze" i miła dla oka. Wszystko oznaczone  tagami, linkami - nic nie może się tu zgubić, a przede wszystkim dobrze reklamuje twoją firmę. Teraz musisz ją tylko "zareklamować", sprawić by potencjalni klienci mogli ją znaleźć w wyszukiwarce - jedną z najpopularniejszych i najczęściej używanych jest Google.
źródło: www.mat-kom.pl

Pierwszą rzeczą jest jest dodanie adresu URL do katalogu Google- to dlatego nie jest ona widoczna w wyszukiwarce, ponieważ nie jest dodana do katalogu.  Kiedy strona zostanie zgłoszona po kilku dniach zostaje zweryfikowana i zaakceptowana. Potem dobrze byłoby zrobić wstępną analizę słów kluczowych, które sprawdzają pod jakimi hasłami klienci szukają podobnych usług i wybrać takie słowa, które dają szansę szybko się wypozycjonować. Trzeba przyznać, że konkurencja jest bardzo duża, gdy słowa klucze są bardzo popularne i często używane, więc nie jest to taka prosta sprawa. Google jest sprytniejsze niż myślisz. Gdy dowie się, że twoja pozycja w wyszukiwarce zależy od spamu a nie dodania adresu URL do katalogu, zaczyna ignorować twoją stronę i szybko spada w dół. Kolejny sekret Google to to, że serwis ten lubi "wartościowe" strony, czyli takie gdzie coś zawsze się dzieje.

Przy pozycjonowaniu należy również pamiętać, że nawet to, że jesteś na pierwszym miejscu jednego dnia nie znaczy to że następnego będziesz także, tak jak już wcześniej wspomniałam, konkurencja na rynku jest dość duża.

Aleksandra Marchewka

6 komentarzy:

balexar pisze...

ja od jakiegoś czasu prowadzę własny sklep internetowy i dokładnie wiem, że pozycjonowanie to nie wszystko. Warto tez zainwestować w takie narzędzia https://push-ad.com/pl/ które bedą w stanie zwiększyć sprzedaż w sklepie. Na pewno bardzo wam to pomoże

Agnieszka Kowalik pisze...

Jeśli jesteście zainteresowani tematem marketingu internetowego to gorąco zachęcam do zapoznania się za artykułem http://omnisoft.pl/jakie-narzedzia-wykorzystuje-sie-w-nowoczesnym-marketingu-internetowym/ , gdzie można znaleźć wiedzę na temat różnych narzędzi marketingowych, nie tylko pozycjonowanie

Mateusz Domański pisze...

Jak najbardziej na pewno samo pozycjonowanie jest bardzo ważną sprawą i muszę przyznać, że ja również chcę się tym zająć osobiście. Po przeczytaniu wpisu https://liveinmarketing.pl/na-czym-polega-pozycjonowanie/ wiem także, na czym ono polega i że na pewno potrzebna jest cierpliwość.

Jan Świątek pisze...

Jak najbardziej samo pozycjonowanie moim zdaniem jest przede wszystkim bardzo ciekawe. Ja na pewno mogę każdemu polecić przeczytanie wpisu https://fabrykamarketingu.pl/czytelnia/stackseo-mateusza-malinowskiego/ i jestem zdania, że fajnie jest wiedzieć jak pracują seowcy.

Aleksandra Wojtaś pisze...

Pozycjonowanie jest bardzo ważne dla strony firmowej. Dzięki temu szybciej klientów znajdzie naszą markę w sieci. Takie działania najlepiej zlecić profesjonalistom takim jak na przykład Nakatomi. Znają rynek i będą wiedzieć jakie działania będą najlepsze dla danego biznesu.

hiacynta pisze...

Dokładnie, pozycjonowanie jest bardzo ważne. Ale też istotny jest wybór firmy, która się tego zadania podejmie dlatego z mojej strony polecam https://greenparrot.pl/nasza-oferta/pozycjonowanie-stron-internetowych/krakow/ . Agencja ta ma ogromne doświadczenie