piątek, 22 maja 2015

Nowe gadżety reklamowe.

W dziejących czasach marketingowcy prześcigają się w pomysłach na gadżety które wypromują firmę.
Lidzie często zapamiętują coś dzięki drobnymi upominkowi, który dostają od firmy, a na nim widnieje logo i telefon lub adres fanpage'a lub strony internetowej.

Długopis to narzędzie pracy, które każdy z nas posiada przy sobie każdego dnia więc jest doskonałym gadżetem promocyjnym. 

Kubek z logo firmy i telefonem to kolejna rzecz, która przekona do skorzystania z usług przez obdarowanego. Przecież każdy z nas pije kawę lub herbatę czy tonę domu czy w trakcie pracy. 

W XXI wieku popularne stały się zarówno wlepki jak i gumowe bransoletki na których widnieją dane potrzebne do kontaktu z firmą. 

Koszulki zaś są być może formą nieco droższą od pozostałych, ale doskonale wpisują się w kanon produktu mającego na celu zachęcenie do wybrania "właśnie tej firmy".

Reasumując tego typu forma przyciągania klientów jest powszechnie stosowanym oraz popularnym narzędziem stosowanym w marketingu, a także Public relations, bo czego sie nie robi by poprawić wizerunek swojego przedsiębiorstwa?

2 komentarze:

Igor stasikowicz pisze...

A może gadżety odblaskowe bedą dobrym pomysłem? Odblask z logiem firmy to chyba niezla koncepcja na uszczęśliwienie pracowników oraz klientów.

Albert Wojnowski pisze...

Hej! Ja stawiam na Kubki termiczne! Od dłuższego czasu zastanawiałem się jakie gadżety firmowe przygotować dla stałych Klientów i ten pomysł poprostu wygrał!