(www.pudelek.pl)
Znane aktorki, modelki, piosenkarki - ambasadorki znanych marek kosmetyków chętnie pokazują się na plakatach, ale czy naprawdę wierzymy, że korzystają z reklamowanego produktu ? Jednak mimo to, ludzie reagują emocjonalnie, widząc w reklamie postać znaną, a jeszcze lepiej - lubianą. Taka jest zasada - luksusowe perfumy męskie powinien reklamować znany, bogaty aktor. Krem na zmarszczki -najlepiej aktorka która, delikatnie mówiąc, mimo swojego wieku, jest nadal w świetnej kondycji fizycznej.
(www.olfaktoria.pl)
(www.plotek.pl)
Reklamy kosmetyków wykorzystują również takie zabiegi popularna sensualizacja, która polega na opisywaniu reklamowanego produktu w taki sposób, że można sobie go wyobrazić w dotyku, poczuć jego zapach czy nawet smak. Najpopularniejszym i znanym wszystkim przykładem jest Nivea, której jedna z reklam była pod hasłem: ,,Jak ciepły letni deszcz''.
(www.metaforyka.pl)
Formuła Nivei jest więc bez wątpienia najlepsza w historii!
Czy ludzie naprawdę są aż tak naiwni? Czy rzeczywiście większość reaguje na reklamy w podobny sposób, gdy gdy swoją twarz pokazują w nich Ci znani i (raczej)lubiani?
Przykłady tak skonstruowanych przekazów reklamowych mają na celu przede wszystkim wprowadzić grupę docelową w dobry nastrój, zapewnić im poczucie, że ich też stać na produkt, którego (rzekomo) używają znane na całym świecie gwiazdy.
9 komentarzy:
Reklamy kosmetuków sa bardzo schematyczne, szkoda ze brak w nich innowacji
_____________________
https://integritysolutionspoland.pl/
Istnieje wiele form reklamy. Moim zdaniem, nie ma co się ograniczać tylko i wyłącznie do jednej z nich. Ze swojej strony mogę polecić wam agencję znajdzreklame.pl która zajmuje się szukaniem powierzchni reklamowych, w przypadku reklam lokalnych i nie tylko.
Jeśli chodzi o skuteczną reklamę w Internecie, to uważam, że bardzo dobrym rozwiązaniem jest reklama w social media. Są firmy takie jak ta https://fabrykamarketingu.pl/pozycjonowanie-sklepow-internetowych/ które zajmują się takimi kampaniami, które z tego co wiem przynoszą na prawdę dobre efekty. Myślę, że warto się nimi zainteresować.
Obecnie ważną formą reklamy są media społecznościowe, dlatego warto zadbać o ich właściwy rozwój. Zainteresowanym tematem chciałbym polecić interesujący artykuł na stronie https://polityczni.pl/finanse/profil-na-instagramie-jak-zwiekszyc-grono-klientow/laa_wrtl .
To co jest bardzo ważne - to to, żeby też stawiać na różne działania reklamowe, nie tylko jedne. Ja teraz przykładowo poszukuję info o agencjihttps://skuteczni.pl , bo chciałabym teraz podziałać nieco w sieci. A oni oferują takie usługi...
Koszt usług agencji reklamowej jest często decydującym czynnikiem przy wyborze dostawcy. Przejrzystość cenowa jest istotna, a https://haiku.com.pl/ może zawierać cennik lub przykładowe wyceny usług, co umożliwia potencjalnym klientom lepsze zaplanowanie budżetu reklamowego.
Masz rację, reklamy kosmetyków często działają bardziej na emocje niż na realne potrzeby skóry. Obietnice idealnego wyglądu czy wiecznej młodości potrafią brzmieć przekonująco, ale w praktyce liczy się przede wszystkim skład i skuteczność. Dlatego coraz więcej osób wybiera kosmetyki, które mają potwierdzone działanie, a nie tylko ładne opakowanie i znaną twarz w reklamie. Przykładem takiego podejścia do pielęgnacji jest https://agenity.pl/, gdzie liczy się realna troska o skórę i wykorzystanie nowoczesnych technologii zamiast marketingowych trików.
Prześlij komentarz