wtorek, 26 maja 2015

Reklama internetowa

Jest formą reklamy, która jako medium wykorzystuje serwisy internetowe oraz sieć Internet. Celem takiej reklamy, jak każdej innej, jest oczywiście pozyskanie nowych klientów i przesłanie jak największej ilości informacji marketingowych.
W dzisiejszych czasach reklama internetowa to jedna z najpopularniejszych dróg na dotarcie do klienta. W porównaniu z innymi reklamami, jak reklamą radiową, czy telewizyjną to najtańszy sposób na zaprezentowanie się całemu światu. 
Internet jest podobno niewyczerpalnym źródłem nowych klientów, a obecnie miliony firm walczy o klienta.  Z pomocą dla takich firm może przyjść  inne przedsiębiorstwo, które specjalizuje się w pozyskiwaniu nowych klientów. Oferują one bardzo zróżnicowane oferty, za które trzeba odpowiednio zapłacić. Firma decydująca się na taką pomoc, otrzymuje opiekuna, który zajmuje się promocją w Internecie i pozyskaniem jak największej liczby osób kupujących, bądź osób korzystających z danej usługi. Stosują oni różne metody i techniki, by skuteczność reklamy była jak najwyższa, która zależy od tego, jak firma przeprowadzi całą kampanię reklamową.
Reklamę internetową można także zrobić za darmo, wszystko zależy od  chęci, umiejętności o wolnego czasu. Można do tego wykorzystać różne portale internetowe jak na przykład Facebook, Twitter czy fora internetowe.

 źródło: www.medapedia.pl

Reklama internetowa jest niezwykle skuteczna, ponieważ odpowiednio przygotowana trafia do osób zainteresowanych produktem lub usługą danej firmy.  Reklama internetowa w znaczny sposób różni się od reklamy tradycyjnej. Internet łączy w sobie cechy kanału komunikacji bezpośredniej, jak i cechy medium masowego. Pozwala na dystrybucję za pomocą informacji adresowanej do masowej liczby odbiorców, za pośrednictwem Sieci, jak i informacji, która jest ukierunkowana do indywidualnego odbiorcy. 

PPC, czyli Pay per click - to rodzaj reklamy internetowej, za którą płaci się tylko wtedy, gdy zostanie ona przez nas kliknięta, a nie za jej wyświetlenie. Osoba, które reklamuję swoją firmę bądź usługi, płaci za każdego użytkownika, który za pomocą bannera przejdzie do strony reklamodawcy.  Zaletą takiej reklamy są na pewno błyskawiczne efekty, w porównaniu do innych rodzajów reklam internetowych.  W dodatku system płatności takiej reklamy jest bardzo wygodny –  płacisz tylko wtedy, gdy zainteresowany użytkownik kliknie w Twoją reklamę, a nie za jej czas ukazywania się, jak w środkach masowego przekazu.

                                                          źródło: www.ibimarketing.com


źródło: wtmarketing.com



Brak komentarzy: