Gadżety reklamowe są jednym ze sposobów dotarcia do klienta
i zareklamowaniem marki. Zazwyczaj są to rzeczy codziennego użytku takie jak
breloczki, smycze, zapalniczki czy długopisy. Aktualnie jest to bardzo
popularna metoda reklamy, ale czy skuteczna?
http://www.rekall.pl/images/produkty.jpg
Każdy z nas lubi otrzymywać upominki. Przedsiębiorcy
doskonale zdają sobie z tego sprawę. Drobny upominek, odpowiednio dobrany do
potrzeb i stylu życia odbiorcy oraz nawiązujący do danej firmy jest świetną
wizytówką marki.
http://smycze-katalog.pl/files/medium/index.jpg?url=Smycz%20ze%20zlaczka%20do%20mocowania%20butelek_Pepsi.jpg
W związku z tym, że na rynku wiele marek używa takiej
zachęty i reklamy powinna być ona atrakcyjna i wyjątkowa. Liczy się nie tylko
funkcjonalność, ale także wygląd. Gadżet reklamowy powinien przyciągać wzrok
oraz wzbudzać ciekawość. Kolejną cechą,
którą powinien spełniać jest funkcjonalność. Taki upominek musi być przemyślany
i pożyteczny.
http://s2.ifotos.pl/img/bannerjpg_rhseexe.jpg
Na rynku znajduje się wiele agencji zajmujących się
produkcją gadżetów reklamowych, co daje przedsiębiorcom możliwość zadbania o
wyjątkowość i oryginalność ich produktu reklamowego.
Celem gadżetu jest utrwalenie marki w pamięci konsumenta.
Dzięki temu marka może ocieplić i poprawić swój wizerunek.
2 komentarze:
Doświadczenie pokazuje, że rzeczywiście dobrze dobrany gadżet reklamowy potrafi zdziałać cuda, jeżeli chodzi o budowanie marki i utrwalanie się w świadomości konsumentów.
Pozdrawiam 4brand.pl
:)
Prześlij komentarz