czwartek, 14 maja 2015

Gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe są jednym ze sposobów dotarcia do klienta i zareklamowaniem marki. Zazwyczaj są to rzeczy codziennego użytku takie jak breloczki, smycze, zapalniczki czy długopisy. Aktualnie jest to bardzo popularna metoda reklamy, ale czy skuteczna?

http://www.rekall.pl/images/produkty.jpg

Każdy z nas lubi otrzymywać upominki. Przedsiębiorcy doskonale zdają sobie z tego sprawę. Drobny upominek, odpowiednio dobrany do potrzeb i stylu życia odbiorcy oraz nawiązujący do danej firmy jest świetną wizytówką marki.
http://smycze-katalog.pl/files/medium/index.jpg?url=Smycz%20ze%20zlaczka%20do%20mocowania%20butelek_Pepsi.jpg


W związku z tym, że na rynku wiele marek używa takiej zachęty i reklamy powinna być ona atrakcyjna i wyjątkowa. Liczy się nie tylko funkcjonalność, ale także wygląd. Gadżet reklamowy powinien przyciągać wzrok oraz wzbudzać ciekawość.  Kolejną cechą, którą powinien spełniać jest funkcjonalność. Taki upominek musi być przemyślany i pożyteczny.

http://s2.ifotos.pl/img/bannerjpg_rhseexe.jpg

Na rynku znajduje się wiele agencji zajmujących się produkcją gadżetów reklamowych, co daje przedsiębiorcom możliwość zadbania o wyjątkowość i oryginalność ich produktu reklamowego.

Celem gadżetu jest utrwalenie marki w pamięci konsumenta. Dzięki temu marka może ocieplić i poprawić swój wizerunek. 

2 komentarze:

Trofiki pisze...

Doświadczenie pokazuje, że rzeczywiście dobrze dobrany gadżet reklamowy potrafi zdziałać cuda, jeżeli chodzi o budowanie marki i utrwalanie się w świadomości konsumentów.
Pozdrawiam 4brand.pl

Tomek pisze...

:)