czwartek, 14 maja 2015

Długopis i kubki - kluczem do sukcesu




       Bajka o charakterystycznym inspektorze gadżecie przeszła do historii. W czasach obecnych gadżety to już nie tylko atrybuty bajkowych bohaterów, ale przede wszystkim ważne elementy działań reklamowych. Kiedy i po co używać upominków reklamowych? Musimy przede wszystkim określić cel naszych działań. Jeżeli zależy nam na promocji firmy idealnym okaże się długopis z jej logiem. Chcąc dowartościować swojego klienta długopis nie zda swojej roli..chyba, że będzie on świetnej jakości i odpowiednim futerale. 
       Każde działanie reklamowe opiera się na opracowaniu odpowiedniej strategii. Dobry plan jest fundamentem sukcesu. Gadżet wykorzystywany przez daną markę musi współgrać z ogólną koncepcją i założeniami firmy. Spójność kreacji świadczy o jakości przedstawianego przedsiębiorstwa.
      




Musimy jednak pamiętać, że dobre chęci nijak mają się często do możliwości budżetowych. Musimy zatem wiedzieć do kogo i z jakim zasięgiem chcemy dotrzeć. Pomoże nam to zaplanować koszta, a tym samym mało stracić, a zyskać wiele. Jeżeli dysponujemy niewielką kwotą, a zależy nam na jakości produktu nie musimy rezygnować z ekskluzywnych gadżetów. Musimy jednak zmniejszyć nas zasięg oddziaływania. 

Brak komentarzy: