wtorek, 12 maja 2015

Reklama w Internecie- najskuteczniejsza?

Dzisiaj nikt nie zadaje pytania: „czy warto reklamować się w Internecie?”.  Odpowiedz jest oczywista. Internet to potęga, która skupia tłumy. Śmiało można się pokusić stwierdzając, że reklama w Internecie jest najskuteczniejsza.

 Internet daje możliwości promowania się na kilka sposobów. Do głównych należą DISPLAY, czyli tak zwana graficzna, oraz SEM, czyli search engine marketing - promowanie się w wynikach wyszukiwania.

 http://www.uspro.pl/files/2010-12-27/d933fe076796e5401c3dde8c4241fb60IAB_AdEx_2010_Q3_wykres2.jpg

Najszybciej rozwijającym się rynkiem reklamy jest właśnie Internet, który ogromnymi krokami zbliża się do pozycji lidera, jakim jest telewizja.W przypadku Internetu, buszujący po sieci sam decyduje o tym, co i kiedy ogląda. Z tego powodu wysiłki reklamodawców są nakierowane na przyciągniecie uwagi odbiorcy. Jednym z największych zalet reklamy online jest dotarcie z przekazem reklamowym do klientów zainteresowanych reklamowanym towarem lub usługą. Często dochodzi do nawiązania bezpośredniego kontaktu pomiędzy klientem a przedsiębiorcą, co w przypadku mediów tradycyjnych jest bardzo trudne, a czasami niemożliwe.

http://interaktywnie.com/public/upload/img/orginal/75/7558_wykres_msp_by_media.png

Jak przedstawia wykres, przedsiębiorcy przeznaczają najwięcej środków na reklamę w Internecie. Doskonale zdają sobie sprawę co i w jaki sposób celnie trafia do potencjalnych klientów.

Czy jest jakaś recepta na osiągniecie sukcesu w marketingu internetowym?
Eksperymentuj, łącz metody i uważnie obserwuj efekty.

Brak komentarzy: