Uwaga, mamy nowy rekord! Wynosi on 70 milionów dolarów. Tyle kosztował reklamę pt. "The Audition", która ma za zadanie promować dwa azjatyckie kasyna. Jedno to "Studio City" w Makau w Chinach oraz "City od Dreams" w Manili. Ale zastanówmy się... 70 milionów baksów, wiec chyba coś w tej reklamie musi być wyjątkowego...
Zacznijmy od wyjątkowego reżysera, który dostał za zadanie stworzenia reklamowego arcydzieła. Został nim znamienity Martin Scorses. Legendarny reżyser, laureat Oskara. Ma on jednak skłonności do faworyzowania swoich ulubionych aktorów, dlatego do produkcji zaprosił trójkę megagwiazd światowego kina w osobach: Roberta de Niro, Leonardo DiCaprio oraz Brada Pitta. I w tym momencie warto się zatrzymać i napisać coś, co mnie osobiście zrzuciło z krzesła. Mianowicie każdy ze wspomnianej trójki za DWA dni zdjęciowe otrzymała gażę w wysokości 13 milionów.
Spot potrwa kilka minut. Scenariusz napisał autor tekstów " Wilka z Wall Street" Terence Winter. Producentem został natomiast znany filmowiec Brett Ranter.
Fabuła reklamy opowiada o rywalizacji dwóch ikon hollywoodzkiego kina o rolę w filmie Martina Scorsesa. Wiec jak łatwo się domyślić obaj panowie, którzy w swoim życiu zagrali ze sobą dwa razy. W filmach " Chłopięcy Świat" oraz " Pokój Marvina" w reklamie " The Audition" zagrają samych siebie. Co dla aktorów wydaje się najtrudniejszą z ról.
Niestety został usunięty z sieci krótki zwiastun tego filmiku.
Oficjalna premiera natomiast jest zaplanowana podczas uroczystego otwarcia Studio City w połowie obecnego roku.
Jedno jest pewne. Nadeszły czasy, że reklamy zaczynają konkurować z pełnometrażowymi filmami w każdej dziedzinie. Teraz nadszedł czas na wysokości przeznaczonych budżetów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz