Przeznaczyć premierę trochę skandalicznej (wspomnijcie starego Larsa Fon Tryjera, kiedy będziecie zastanawiały się o mierze skandaliczności) ekranizacji powieści erotycznej Pięćdziesiąt twarzy Greya brytyjskiej autorki E.L. James na 14 lutego - najpierw przepiękny marketingowy plan, osobliwie jeśli scenarzyści rozstrzygnęli sprowadzić miejscami dramatyczną fabułę z scenami szorstkiego seksu do waniliowego damskiego czytadła. No dobra, nie o tym chodzi. Jest tak, że ruchliwi marketingowcy, skorystawszy się hałasem i ogromną ilością wspomnień absolutnie od wszystkich grup wiekowych we wszystkich możliwych internet aplikacjach, zrobiły dosyć znośne reklamowe kampanie pod tę sprawę. Niżej jest przedstawiony dobór reklamowych filmików, jaki tak czy inaczej eksploatuje temat 50 twarzy.
Pierwsze dwa miejsca, zajęły producenci prezerwatyw - im sam Ogylvy mowił wiązać w czasie nowiutki plan reklamowy do prowokacyjnego tematu. Trojan i Durex. Poniżej kilka wersji reklam.
Pierwsze dwa miejsca, zajęły producenci prezerwatyw - im sam Ogylvy mowił wiązać w czasie nowiutki plan reklamowy do prowokacyjnego tematu. Trojan i Durex. Poniżej kilka wersji reklam.
50 twarzy nieudanego seksu
50 games to play
Na trzecim miejscu kompania Audi, która rozmieściła w filmie product placement, a potem z humorem odwołała się do już pobitego tematu, stworzywszy pocieszną heroinę i kameralną windę sytuację.
Niespodziewanie w kompanii erotyczno nastawionych reklamodawców znalazła się firma LEGO z koncepcją "50 twarzy LEGO".
I zwyczajnie, nie ominęło i bez kompanii herbatowej Adagio Teas, co przedstawiło "50 twarzy Earl Greya" i więcej nasycony "Na 50 twarzy Earl Greya ciemniej".
Fajne pomysły, sarkazm i parodii. Więcej reklamowych kampanii potraficie znaleźć ich na obszarach internetu.
źródła: https://www.youtube.com
1 komentarz:
Fajne pomysly :)
Prześlij komentarz