wtorek, 12 maja 2015

Mikołajkowy blok reklamowy

Charytatywny blok reklamowy organizowany przez telewizję Polsat wraz z Fundacją Polsat co roku  6 grudnia o godzinie 18:45 gromadzi przed telewizorami miliony ludzi i to tylko po to, aby obejrzeć reklamy. Gdzie jest magia tej akcji?

źródło: www.focusmedia.pl

Telewizja Polsat w 2015 roku wyemitowała już po raz 11  Mikołajkowy blok reklamowy. Cała akcja trwa około 15 minut i nie ma w niej nic innego jak reklamy. I nie są to reklamy jakieś specjalne, bądź szczególne, tylko takie, które oglądamy na co dzień. Ale czym różnią się one od tych, które oglądamy przez cały rok w telewizji? Otóż to 15 minut spędzone przed telewizorem jest bardzo ważne w szczególności dla podopiecznych  fundacji Polsat, bo to dla nich są zbierane pieniądze. A w jaki sposób? 




Otóż twórcy reklam płacą telewizji Polsat o wiele większe pieniądze niż zazwyczaj, aby to ich reklama została wyemitowana przez 15 minut bloku reklamowego. Jakby mało tego było, że zgromadzona przed telewizorami milionowa liczba odbiorców ogląda właśnie daną reklamę, twórcy reklam są emitowani i szczególnie zaznaczani jako patroni w całej akcji. Hasło akcji czyli "I ty możesz zostać świętym Mikołajem" zachęciła w 2014 roku aż prawie 7 milionów widzów dzięki czemu Fundacja Polsat zebrała ponad 1,5 miliona złotych dla chorych dzieci. Każdego następnego roku ta kwota oraz liczba widzów rośnie i najprawdopodobniej w 2015 roku będzie jeszcze większa, a to wszystko za sprawą celu charytatywnemu całej akcji co sprawia, że każda większa działalność chce brać udział w Mikołajkowym bloku reklamowym.
Cały blok jest zapowiadany już z dwutygodniowym wyprzedzeniem tak, aby zebrać przed telewizorami jak największą liczbę widzów. Reklamy zapowiadające blok kojarzą nam się już ze świętami i ze świątecznym klimatem oraz atmosferą co pozwala odbiorcom poczuć się wyjątkowo. Do tego wszystkiego dochodzą celebryci, dziennikarze, aktorzy zachęcający do obejrzenia owego bloku a przede wszystkim co jest powtarzane przez całą akcję, że pieniądze zebrane zostaną przeznaczone na słuszny cel.

źródło:www.szpitalpisz.home.pl

W samym piętnastominutowym bloku reklamowym możemy zobaczyć reklamy takich produktów jak na przykład : USP zdrowie, Pepsi Cola, Vivus Finance, Media Expert, Grupa Allegro, Volkswagen Group Polska, Lindt i wiele, wiele innych.

Z wyjątkiem celebrytów, oraz samego świętego Mikołaja, w którego jak co roku wcielił się Krzysztof Kowalewski. W akcji wzięli również rolnicy, lekarze, strażacy, fryzjerzy, ratownicy medyczni, pielęgniarki oraz piekarze. Jest to duża grupa obywateli pełniących  bardzo ważne funkcje w życiu codziennym, wspierających całą akcję, co jest dodatkowym atutem całej akcji.


Cały Mikołajkowy blok reklamowy jest bardzo dobrą metodą wykorzystania reklam, co pozwala uzbierać pieniądze dla potrzebujących dzieci. Jest to dzień, w którym wszyscy twórcy reklam jednoczą się w szlachetnym celu, a zebrane pieniądze są przeznaczone na szczytny cel. Chcielibyśmy więcej takich akcji, nie tylko raz w roku, jednak możemy cieszyć się, że chociaż ta jedna akcja jest w taki sposób rozpowszechniana. Można tylko zachęcać do uczestniczenia 6 grudnia o godzinie 18:45 w Mikołajkowym bloku reklamowym na Polsacie i życzyć powodzenia w pobiciu rekordu z poprzedniego roku.

Brak komentarzy: