Charytatywny blok
reklamowy organizowany przez telewizję Polsat wraz z Fundacją Polsat co roku 6
grudnia o godzinie 18:45 gromadzi przed telewizorami miliony ludzi i to tylko
po to, aby obejrzeć reklamy. Gdzie jest magia tej akcji?
źródło: www.focusmedia.pl
Telewizja Polsat w 2015
roku wyemitowała już po raz 11 Mikołajkowy blok reklamowy. Cała akcja trwa około
15 minut i nie ma w niej nic innego jak reklamy. I nie są to reklamy jakieś
specjalne, bądź szczególne, tylko takie, które oglądamy na co dzień. Ale czym
różnią się one od tych, które oglądamy przez cały rok w telewizji? Otóż to 15
minut spędzone przed telewizorem jest bardzo ważne w szczególności dla
podopiecznych fundacji Polsat, bo to dla
nich są zbierane pieniądze. A w jaki sposób?
Otóż twórcy reklam
płacą telewizji Polsat o wiele większe pieniądze niż zazwyczaj, aby to ich
reklama została wyemitowana przez 15 minut bloku reklamowego. Jakby mało tego
było, że zgromadzona przed telewizorami milionowa liczba odbiorców ogląda
właśnie daną reklamę, twórcy reklam są emitowani i szczególnie zaznaczani jako
patroni w całej akcji. Hasło akcji czyli "I ty możesz zostać świętym
Mikołajem" zachęciła w 2014 roku aż prawie 7 milionów widzów dzięki czemu
Fundacja Polsat zebrała ponad 1,5 miliona złotych dla chorych dzieci. Każdego
następnego roku ta kwota oraz liczba widzów rośnie i najprawdopodobniej w 2015
roku będzie jeszcze większa, a to wszystko za sprawą celu charytatywnemu całej
akcji co sprawia, że każda większa działalność chce brać udział w Mikołajkowym
bloku reklamowym.
Cały blok jest
zapowiadany już z dwutygodniowym wyprzedzeniem tak, aby zebrać przed
telewizorami jak największą liczbę widzów. Reklamy zapowiadające blok kojarzą
nam się już ze świętami i ze świątecznym klimatem
oraz atmosferą co pozwala odbiorcom poczuć się wyjątkowo. Do tego wszystkiego
dochodzą celebryci, dziennikarze, aktorzy zachęcający do obejrzenia owego bloku
a przede wszystkim co jest powtarzane przez całą akcję, że pieniądze zebrane
zostaną przeznaczone na słuszny cel.
źródło:www.szpitalpisz.home.pl
W samym piętnastominutowym bloku reklamowym możemy zobaczyć reklamy takich produktów jak na
przykład : USP zdrowie, Pepsi Cola, Vivus Finance, Media Expert, Grupa Allegro,
Volkswagen Group Polska, Lindt i wiele, wiele innych.
Z wyjątkiem celebrytów,
oraz samego świętego Mikołaja, w którego jak co roku wcielił się Krzysztof
Kowalewski. W akcji wzięli również rolnicy, lekarze, strażacy, fryzjerzy,
ratownicy medyczni, pielęgniarki oraz piekarze. Jest to duża grupa obywateli
pełniących bardzo ważne funkcje w życiu
codziennym, wspierających całą akcję, co jest dodatkowym atutem całej akcji.
Cały Mikołajkowy blok
reklamowy jest bardzo dobrą metodą wykorzystania reklam, co pozwala uzbierać
pieniądze dla potrzebujących dzieci. Jest to dzień, w którym wszyscy twórcy
reklam jednoczą się w szlachetnym celu, a zebrane pieniądze są przeznaczone na
szczytny cel. Chcielibyśmy więcej takich akcji, nie tylko raz w roku, jednak
możemy cieszyć się, że chociaż ta jedna akcja jest w taki sposób
rozpowszechniana. Można tylko zachęcać do uczestniczenia 6 grudnia o godzinie
18:45 w Mikołajkowym bloku reklamowym na Polsacie i życzyć powodzenia w pobiciu
rekordu z poprzedniego roku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz