W dzisiejszych czasach wielu ludzi decyduje się na
posiadanie zwierząt. Dlatego też, zgodnie z potrzebą społeczeństwa, w
telewizji, rozgłośniach radiowych, czy na bilboardach pojawiają się reklamy
smakołyków, przeznaczonych dla naszych pupili. Zwracają nam one uwagę na wszelkie
potrzeby zwierzaków, które są tak jak my istotami żywymi. Można również
dostrzec, że w reklamach tego typu pojawiają się bardzo często małe zwierzątka…działanie
to odwołuje się do wrażliwości ludzi, którzy poświęcają swym pupilom więcej
czasu i uwagi. Starają się zapewnić im jak największy komfort, a także dbają o
ich poczucie bezpieczeństwa. Zwierzęta po spożyciu danych produktów ukazują swą
wdzięczność i przywiązanie. Jawią się jako najlepsi przyjaciele ludzi. Można
zauważyć, że te reklamy wpływają na nasz system wartości, jak również psychikę.
Gdy zakupimy dany przysmak, nasz kot czy pies będą najszczęśliwsze, a my razem
z nimi. Reklamy propagują także życie w symbiozie ze zwierzętami, uczą
odpowiedzialności za naszych mały, wiernych przyjaciół.
W reklamie "Pedigree Denta Stix" silny i zdecydowany głos lektora przedstawia następującą statystykę:
"Cztery na pięć dorosłych psów cierpi na choroby zębów i dziąseł, spowodowane przez kamień nazębny. TERAZ jest na to sposób! Sztuczne szczęki. Jeśli Twój pies cierpi z powodu kamienia nazębnego, wypróbuj sztuczną szczękę..." na co zwierzęcy, czworonożny przyjaciel odpowiada: "chyba żartujesz, lepiej daj mi Denta Stix, przysmak którego unikalny kształt i aktywne składniki ograniczają przyrost kamienia nazębnego aż do 80%"
Wykorzystanie w reklamie czworonożnych aktorów ma na celu uświadomienie potencjalnemu klientowi, właścicielowi psa, że 'pies wie co dla psa najlepsze jest'. Jest to celowy zabieg, który skłania do zakupu produktu, który ma szerokie spektrum działania.
"Cztery na pięć dorosłych psów cierpi na choroby zębów i dziąseł, spowodowane przez kamień nazębny. TERAZ jest na to sposób! Sztuczne szczęki. Jeśli Twój pies cierpi z powodu kamienia nazębnego, wypróbuj sztuczną szczękę..." na co zwierzęcy, czworonożny przyjaciel odpowiada: "chyba żartujesz, lepiej daj mi Denta Stix, przysmak którego unikalny kształt i aktywne składniki ograniczają przyrost kamienia nazębnego aż do 80%"
Wykorzystanie w reklamie czworonożnych aktorów ma na celu uświadomienie potencjalnemu klientowi, właścicielowi psa, że 'pies wie co dla psa najlepsze jest'. Jest to celowy zabieg, który skłania do zakupu produktu, który ma szerokie spektrum działania.
Reklama "Whiskas Junior" ma oddziaływać na uczucia i emocje, które towarzysza młodym rodzicom. Mały kotek jest uosobieniem małego dziecka, który z utęsknieniem szuka swojej mamy, za którą tęskni, która jest mu potrzebna, dzięki której jest szczęśliwy.
"Dla niego jesteś jak mama, najlepsza mama pod słońcem. Karmiąc go nowym Whiskas Junior z pasztecikami pełnymi mleka, zobaczysz jak zdrowo będzie dorastał i stanie się najszczęśliwszym kotkiem na świecie"...A przecież każda mama chce, by jej pociecha była zdrowa, silna i szczęśliwa...
"Dla niego jesteś jak mama, najlepsza mama pod słońcem. Karmiąc go nowym Whiskas Junior z pasztecikami pełnymi mleka, zobaczysz jak zdrowo będzie dorastał i stanie się najszczęśliwszym kotkiem na świecie"...A przecież każda mama chce, by jej pociecha była zdrowa, silna i szczęśliwa...
Reklama "Kitekat" uświadamia, że dobrze być kotem...Wówczas jest szansa na takie smakołyki z puszki. A przecież my - właściciele zwierząt pragniemy dla nich jak najlepiej...nie możemy pozbawić swoich pupili zdrowych i pożywnych smakołyków...
Agata Zawadzka
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz