Jesteśmy świadomi tego, że dobra reklama jest połową sukcesu. Może nawet nie połową.
Obecnie wszystko zależy od promocji, marketingu i reklamy. Wielkie korporacje przeznaczają olbrzymie ilości pieniędzy na produkcję chwytliwej reklamy. Przeważnie są to śmieszne filmiki, wielobarwne, które niekoniecznie niosą ze sobą jakiś wartościowy przekaz. Istotne jest to, by odbiorca - potencjalny klient - zainteresował się danym produktem.
Niedawno natknęłam się na spot reklamowy, o którym mówi się, że jest najdroższą produkcją reklamową. Mało tego, by efekt końcowy był zadowalający, ujęcia powtarzano aż 602 razy. Koszt wyprodukowania tej reklamy wyniósł 6,2 miliona dolarów. Widząc te liczby, można złapać się za głowę z niedowierzaniem.
Zaczęło się od jednej małej śrubki, a skończyło na... Może nie będę zdradzać. Zachęcam do obejrzenia:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz